וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכבי פ"ת יש אוהדים - והם לא מרוצים

4.9.2006 / 17:07

חוג האוהדים התכנס בכדי לדון במצב המועדון והחליט: אם הקבוצה לא תשתפר תיערך פעולת מחאה לפני הדרבי. לוזון מאוכזב מאוביידה

חוג האוהדים של מכבי פ"ת התכנס בימים האחרונים על מנת לדון במצבה של הקבוצה. האוהדים, שלא מרוצים מהתיקו שהשיגה הקבוצה במחזור הראשון נגד הכח עמידר ר"ג, חוששים שהקבוצה תפסיד בדרבי מול הפועל במחזור הרביעי.

בתום האסיפה החליטו ראשי חוג האוהדים, שלמרות האכזבה המקצועית יש לאפשר שקט תעשייתי לגיא לוזון וחניכיו עד המחזור הרביעי. בשני המחזורים הקרובים תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי הרצליה ותארח את מכבי חיפה. האוהדים החליטו כי במידה והקבוצה לא תנצח בשני המחזורים הקרובים, הם ינקטו במספר צעדי מחאה. "הם צריכים להתעורר. הדרבי מגיע ואסור שמכבי תקבל בראש", אמר אחד האוהדים.

יו"ר החוג, רוני יעקובי: "בפגישה הבנו שהקבוצה עברה שינוי גדול העונה מבחינת סגל השחקנים וצריך לתת לה ימי חסד. אם המצב לא יאיר פנים בשני המחזורים הקרובים, נפעל בהתאם. אנחנו בטוחים ביכולתם של השחקנים וגיא לוזון להצליח במשחקים האלה. אנחנו סבלניים, אבל עד הדרבי".

הקשר אופיר עזו אמר לחבריו לקבוצה כי הוא אינו מעוניין לעזוב, זאת למרות שהוא לא זוכה לקרדיט רחב מהמאמן גיא לוזון. לוואלה! ספורט נודע כי הצוות המקצועי שוקל לשחרר את עמנואל אוביידה לאור היכולת הירודה שהוא מציג עד כה. יכולתו של השחקן תיבחן במהלך השבועות הקרובים.

בינתיים, לקראת המשחק מול מכבי הרצליה, לוזון שוקל להרכיב את הקשר הצעיר דידי אונגר על חשבונו של הקשר הניגרי. כמו כן, עומר גולן צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של החלוץ הצעיר דובב גבאי.

במועדון מביעים פסימיות בנוגע לאפשרות שהקבוצה תחזור להתמודד במפעל האינטרטוטו. כידוע, לאחרונה מתנהלת חקירה באופ"א בנוגע לכשירות המשחקים עם אתניקוס הקפריסאית במסגרת מפעל האינטרטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully