וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבורי שובר את השוק

4.9.2006 / 15:05

סטפון משיק קו אופנה ומוריד מחירים לרצפה: זוג נעליים ב-15 דולר. מדובר במכירת חיסול? בונזי רצה לחזור לסקרמנטו, הקינגס אמרו לא תודה

סטפון מרבורי, כוכבה של הניו יורק ניקס, השיק לאחרונה קו נעליים ואופנה חדש. עד כאן, אין שום דבר חריג. כל כוכב NBA שמחזיק מעצמו, הוא בעל קו אופנה מעודכן המכניס לו ולחברה המאמצת עוד כמה דולרים לכיס.

אולם , בניגוד לקולגות, קו האופנה של מרבורי מאיים לשבור את השוק. אירוני הוא שכוכבי הספורט האמריקאי, שחלקם הגדול גדל בשכונות מצוקה, מוכרים למעריציהם, שחלקם הגדול מסתכל על קו העוני מלמטה, את קו מוצריהם במחירים מופקעים. מרבורי, לעומת זאת, הופך למעין סוציאליסט. אם הנכם נמנים על מעריציו של השחקן, תוכלו לרכוש זוג נעלי סטארבורי ב-15 דולר בלבד, וחולצות ואימוניות ב-10 דולרים. לשם השוואה, נעל הנייקי של לברון ג'יימס תעלה לכם 125 דולר. השחקן טוען כי הוא רוצה לעזור לאותם הורים אשר ילדיהם חושקים במוצריו, אך ידם אינה משגת.

מרבורי אף הודיע כי בכוונתו לנעול את הסטארבורי על הפרקט במהלך העונה הקרובה, דבר המראה אולי לחסידיו כי הוא בהחלט מאמין באיכותו ואמינותו של המוצר הזול אותו הוא מוכר.
מרבורי הזדרז לפרסם את הדגם החדש באתרו. את הנעל ניתן להשיג אך ורק ברשת Steve & Barry's, המתמחה במכירת מוצרי ספורט בעלות נמוכה. להבדיל מחוזי חסויות אחרים, ההכנסות של השחקן המוכשר והבעייתי יגיעו רק מהמכירות של המוצר.

לאור הבכי המפורסם של סטפון אחרי הוריקן קתרינה, והמהלך הנוכחי, נראה שהרושם הכללי מהשחקן, שנחשב לאנוכי ומפונק, רחוק מהמציאות. נותר רק לראות אם זה יוכל להיתרגם על פרקט הכדורסל העונה, תחת המאמן החדש איזיאה תומאס.

מה עובר על בונזי?

בונזי וולס צריך לפטר את הסוכן שלו. ויפה שעה אחת קודם. הגארד, שנתן עונה מצוינת בסקרמנטו ופלייאוף גדול מול הספרס בסיבוב הראשון, הפך הקיץ לשחקן חופשי וחשב שיוכל לעשות קופה בזכות יכולת מרשימה בעונת חוזה. הקינגס הציעו לו 42 מיליון לחמש שנים, אבל בונזי חשב שמגיע לו יותר, והסוכן שלו ייעץ לו לנסות את מזלו בשוק הפתוח.

מה שהסוכן שלו משום מה לא סיפר לו הוא שהיו בשלב זה רק שתי קבוצות עם מספיק מקום מתחת לתקרת השכר כדי להעניק לו משכורת גבוהה יותר מחמש מיליון לעונה, שארלוט ואטלנטה, שתיים שלא התכוונו להוציא אפילו לא דולר מיותר אחד. סקרמנטו החתימה בינתיים את ג'ון סלמונס על חוזה של 25 מיליון לחמש שנים, והתקרבה לסף מס המותרות, בו משלמת קבוצה דולר אחד על כל דולר חריגה. הסוכן של בונזי ניסה לסדר לו סיין אנד טרייד דרך סקרמנטו לקבוצה אחרת, אבל ללא הצלחה. אחר כך הוא ניסה לגשש אצל הג'נרל מנג'ר של הקינגס על אופציה לחתום על חוזה לעונה אחת, כדי להפוך לשחקן חופשי גם בקיץ הבא, אז יהיו יותר קבוצות שיהיו יכולות לשלם לו הרבה מזומנים. אבל פיטרי הודיע לסוכן שלאור ההתחייבות לסלמונס, ולאור הדחייה שקיבלו מוולס, אין שום כוונה לחדש את מערכת היחסים הזו.

עכשיו וולס נותר בלי קבוצה, והוא כנראה ייאלץ לחתום על חוזה לעונה אחת בקבוצה אחרת עבור סכום מצחיק, ויקווה שאחרי עוד עונה טובה (בשאיפה הפעם בלי פציעות) המיליונים יזרמו בקיץ הבא. אנחנו ממליצים לו שיעשה את זה עם סוכן אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully