וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין כל קשר בין המציאות לפרסומים"

ניר איסקוב

4.9.2006 / 15:08

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, מכחיש בתוקף ידיעות שונות שלפיהן ישחרר שחקנים על מנת לפנות תקציב לשחקן זר: "ספקולציות של עיתונאים"

"אין כל קשר בין הפרסומים למציאות, אפילו העמדה בה תתחזק הקבוצה טרם נקבעה. אנחנו עושים הכל על מנת שרמת המשחק של הקבוצה תעלה". כך הגיב מאמן ת"א, אלי כהן, לפרסומים שלפיהם הוא מעוניין לשחרר שחקנים שונים, ביניהם ג'ובאני רוסו, תמיר כהן ולירן כהן, על מנת לחזק את הסגל בשחקן זר.

עוד אמר היום (שני) כהן לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "כרגע אנחנו מחפשים שחקן זר אשר מתאים לחיזוק הקבוצה, כפי שהצלחנו עם הקודמים, על מנת לחזק עוד את הקבוצה. אנחנו ערים לפירסומים וספקולציות של עיתונאים, שרושמים כל יום שמות שחקנים שמועמדים לעזיבה ובמקביל שמות שחקני חיזוק בתפקידים ספציפיים".

כהן הודה כי בקבוצה שורר לחץ מסוים: "למועדון יש קהל אוהדים תומך וגדול ורמת הדרישה מהשחקנים היא הגבוהה ביותר, הדברים הללו יוצרים מידת לחץ אצל השחקנים וחלקם טרם השתחרר ממנה לגמרי. בזמנים כאלו חשובה לנו התמיכה של הקהל שלנו, הוא כבר הוכיח את כוחו בעבר והיום הקבוצה צריכה את הסובלנות והתמיכה שלו לגבי השחקנים החדשים בקבוצה".

ההערכה היא כי כהן יבחר לחזק את הקבוצה בקשר שמאלי זר, ולוואלה! ספורט נודע כי הוא בוחן מספר מועמדים מסרביה. משה ביטון סובל מנקע בקרסול, ועלול להחמיץ את משחק הליגה בשבת מול הפועל כפ"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully