וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיקוביץ' יעזור לברלוסקוני

רומן רוזנבלט

4.9.2006 / 14:45

בבית"ר טוברוק, בעלת פס הייצור המוצלח להנפקת שחקנים, מקווים לשתף פעולה עם מילאן הגדולה. שר הספורט יגיע לביקור התרשמות במועדון

אחרי שמספר מועדוני כדורגל בארץ התרשמו משיטות העבודה בנוער של בית"ר נס טוברוק במהלך השנים האחרונות, מה שהוביל לשיתופי פעולה רשמיים עם מועדונים כמו מכבי חיפה והפועל פתח תקווה, גם בחלונות הגבוהים לא נשארים אדישים. בחודש הבא צפויות התפתחויות בשיתוף הפעולה בין בית"ר טוברוק לקבוצת מילאן הגדולה.

במהלך חודש אוקטובר צפויים להגיע לארץ מאמני מחלקת הנוער של מילאן על מנת להעביר תדריכים במועדון וכן להכין את הקרקע להמשך עבודה משותפת ולקייטנת ספורט, שאמורה להתקיים בטוברוק תחת חסות מילאנזית. נוסף על כך, במהלך השנים הקרובות, במסגרת שיתוף פעולה, יצאו מדי שנה מספר שחקנים מהמועדון למבחנים במילאן. מהנהלת טוברוק נמסר בנוגע לשיתוף הפעולה עם מילאן, כי במועדון עובדים במרץ בהכנות לקראת הביקור של נציגי מילאן בארץ.

מחר (שלישי) בשעה 17:30 יגיע לביקור התרשמות שר המדע, הטכנולוגיה, התרבות והספורט, אופיר פינס. השר ייפגש עם בעלי המועדון, אריק אייזקוביץ' ויו"ר קבוצת הנוער, ירון גולן, יסייר במתקני המועדון וילמד על הפרוייקטים השונים שמפעיל המועדון בתחום החינוך והספורט, בכל הנוגע לטיפוח כדורגלנים צעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully