וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת איראן פרשה מאליפות העולם לאומות בג'ודו

4.9.2006 / 14:33

מטרת הפרישה: להימנע ממפגש אפשרי עם נבחרת ישראל, שתשתתף לראשונה באליפות העולם, שתיערך בעוד כשבועיים בפאריז

שלומי נמירובסקי, מנכ"ל איגוד הג'ודו, הודיע היום (שני) למאמני הנבחרת על פרישה של הנבחרת האיראנית מהתחרות. ככל הנראה מטרת הפרישה היא לא להיאבק עם ישראל באליפות, על המזרן כמובן.

המנכ"ל התבשר על פרישת הנבחרת האיראנית בקונגרס שערך איגוד הג'ודו האירופי בסוף השבוע האחרון במלטה. נמירובסקי אמר: "האיראנים ככל הנראה לא ישתתפו באליפות העולם וקיים ספק גם לגבי השתתפות חלק ממדינות אפריקה. הדבר גורם לכאב ראש רב למארגנים, שמנסים לאתר כרגע נבחרות מאירופה שישתתפו במקומן".

למרות ההודעה, ממשיכים חברי הנבחרת הישראלית, אלופי אירופה לשנת 2005, בהכנותיהם לקראת הופעה היסטורית באליפות העולם לאומות שתיערך בעוד פחות משבועיים (17.9) בפאריס. בטורניר ישתתפו 32 הנבחרות הטובות בעולם (16 נבחרות גברים ו- 16 נשים).

נבחרת הגברים של ישראל תשתתף לראשונה כקבוצה באליפות אירופה לאומות, בעקבות זכייתה בשנה שעברה באליפות אירופה שנערכה בבודפשט.

נכון להיום צפויים להשתתף במשקלים הגבוהים 100 ו- 100+ רוסטיק ליס ואריק זאבי. אדריאן קורדון, שהיה שותף לזכייה באליפות אירופה הקבוצתית, מחלים מניתוח בכתף וצפוי לשוב לתחרויות בתחילת עונת 2007.

שאר המשתתפים: אלון ששון (עד 90 ק"ג), אבישר שיינמן (עד 81 ק"ג), יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג), צביקה שפרן (עד 66 ק"ג) וגל יקותיאל (עד 60 ק"ג).

בעקבות ההיעדרות של קורדון (100+), נערכים בנבחרת לאפשרות לשלב את זאבי גם במשקל של 100+ בהתאם ליריבים שיופיעו מול הנבחרת. זאבי וליס ישתתפו בקרבות המשקלים הגבוהים. בעקבות המלצת מאמן הנבחרת, שוקי קואז, שוקלים באיגוד הג'ודו להוציא לתחרות לפחות שני מחליפים כפי שנהוג בנבחרות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully