וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטמן הוצג כמאמן אפולון פטראס

שגיא ניר

4.9.2006 / 23:59

מאמן הקבוצה פטרופולוס התפטר בשל סחבת בהחתמת שחקנים, עוזרו של אדלשטיין בירושלים ומאמן נבחרת הנוער החליף אותו בתפקיד

ארז ביטמן, מאמן נבחרת הנוער של ישראל ועוזרו של ארז אדלשטיין בהפועל ירושלים בעונה האחרונה, מונה למאמן אפולון פטראס היוונית. בקבוצה שיחק בעונה שעברה ליאור ליובין.

הערב הוצג ביטמן בפני השחקנים על ידי היו"ר ניקוס קרפאנו, שאמר: "זו התחלה חדשה. מאמן שאפתן עם רעב לעבודה. רעב צריך להיות גם בכם על מנת להשיג את מטרות המועדון. יש לנו הרבה עבודה כדי להיות מוכנים בזמן".

על פי פרסומים ביוון, נבחר ביטמן לאחר שההנהלה בדקה מספר רב של מועמדים, בעקבות התפטרותו ביום שני שעבר של המאמן קוסטאס פטרופולוס. המאמן המתפטר הסביר את צעדו בקשיים בבניית הסגל לאור מצבה הכלכלי של הקבוצה, אותה עזבו הקיץ לא פחות משבעה שחקנים. בין השניים שצורפו נמצא פטריק לי, ששיחק בתחילת העונה שעברה בגליל עליון. פטראס, שנוסדה ב-1926, עלתה לפני שנתיים מהליגה השניה ביוון, ואת העונה האחרונה סיימה במקום התשיעי.

ביטמן, בן 38, שימש תקופה מסוימת כעוזרו של דיוויד בלאט בגליל עליון, כעוזר מאמן שני במכבי תל אביב, ומאז אימן תקופת קצרות גם בבני הרצליה ומ.כ. חיפה, שירדו לליגה הלאומית. לפני כשנתיים התחיל ביטמן את העונה בפ.צ. קופנהאגן, ולאחר שזו התפרקה מונה למאמן הפועל גליל עליון במקומו של חנוך מינץ.

עדכון ראשון: 4.9.06 14:10
עדכון אחרון: 4.9.06 23:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully