וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה של אלוף העולם

4.9.2006 / 11:41

ערב גמר אליפות העולם נודע למאמן ספרד, פפו הרננדז, על מות אביו, אך הוא שמר זאת לעצמו. גאסול נבחר למצטיין בטורניר

בין ים דמעות האושר ששטפו את פניהם של אנשי נבחרת ספרד אחרי הניצחון על יוון והזכייה באליפות העולם בכדורסל, נמחו גם דמעות של עצב, כשהמאמן פפו הרננדז, התאבל על מות אביו. "ערב משחק הגמר נודע לפפו על מות אביו. זאת הייתה מכה גדולה עבורו, אך הוא בחר לשמור זאת לעצמו ולא לשתף את חניכיו כדי שיוכלו להתרכז במשחק המכריע", סיפר נשיא התאחדות הכדורסל הספרדית, חוזה לואיז סאאז.

פאו גאסול, סנטר נבחרת ספרד, נבחר ל-MVP של המונדובאסקט, למרות היעדרותו ממשחק הגמר בעקבות פציעה. שחקנה של הממפיס גריזליס סיים שלישי בטבלת הקלעים באליפות, אחרי שהשיג בשמונת משחקיו ממוצע של 21.3 נקודות, ושני בטבלת הריבאונדרים עם 9.4. לאחר בחירתו ליעיל ביותר, אמר גאסול: "לכבוד הוא לי. לצערי, לא יכולתי לשחק בגמר, אבל חבריי עשו את העבודה בצורה מדהימה". גאסול, ששבר את כף רגלו, צפוי להיעדר מהמגרשים שלושה חודשים.

16 עיתונאים, אחד מכל מדינה שהעפילה לשמינית הגמר, בחרו את חמישיית הטורניר. מלבד גאסול כמובן, נבחרו לחמישייה חברו לקבוצה, חורחה גרבאחוסה, פורוורד ארה"ב, כרמלו אנתוני, גארד נבחרת ארגנטינה, מאנו ג'ינובילי, וכן תיאו פאפאלוקאס מיוון הפינאליסטית.

יאו מינג, סנטר סין, סיים כקלע המצטיין של האליפות עם ממוצע של 25.3 נקודות. דירק נוביצקי, פורוורד גרמניה, סיים שני עם ממוצע של 23.2. כרמלו אנתוני רק שישי בדירוג עם 19.9, כשמקום מתחתיו דווין וויד שקבר 19.3 בממוצע. נקודת אור ללבנון באליפות היא שחקנה פאדי אל חטיב, שסיים שמיני עם 18.8.

ריצ'ארד לוגו, שחקנה של ונצואלה, הוביל את טבלת הריבאונדרים, אחרי שקטף כמות נאה של 11.4 ריב' למשחק. נוביצקי סיים רביעי עם 9.2. יאו חמישי עם 9.

פפה סאנצ'ז מארגנטינה הוכתר כמלך האסיסטים של הטורניר, אחרי שפרגן לחבריו עם 5.8 אס' למשחק. לברון ג'יימס סיים חמישי עם 4.1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully