וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול ייעדר כשלושה חודשים

4.9.2006 / 10:29

הסנטר הספרדי של ממפיס, ששבר את כף רגלו, יחמיץ את פתיחת ה-NBA. וגם: גילברט ארינאס תוקף את מנהל נבחרת ארה"ב על ניפויו מהסגל

פאו גאסול, סנטר קבוצת ממפיס גריזליס מה-NBA ונבחרת ספרד, ייעדר כשלושה חודשים מן המגרשים. ה-MVP של אליפות העולם, שסובל משבר בכף הרגל, יחמיץ כחודש מעונת ה-NBA שאמורה להיפתח בחודש נובמבר.

בממפיס חששו מפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה, ולא התבדו. מאמנו של השחקן, מייק פראטלו, שאל בעצבות: "האם זה מה שקרה לנו לפני שנתיים?", אז השחקן נעדר לתקופה של כחודשיים מהפרקט. "הוא חייב לחזור כדי לתת לאוהדינו למה לצפות".

ג'רי ווסט, נשיא הקבוצה, שסבל מפציעה דומה בצעירותו, אמר: "זו לא פציעה שהורסת קריירה של שחקן בדרך כלל. יש לנו ביטחון בבחור, בגילו, ורופאינו אמרו כי הוא יוכל לחזור לשחק ברמות הגבוהות כשיבריא".

גילברט ארינאס פותח את הפה

מאלופת העולם לאכזבת הטורניר, ארה"ב. גילברט ארינאס, שחקנה של הוושינגטון וויזארדס, יוצא במתקפה נגד מנהל הנבחרת, ג'רי קולאנג'לו, על כך שלא נכלל בסגל לאליפות.

ארינאס, שנצר את פיו מאז נופה מהסגל האמריקאי, אמר יום לאחר הכישלון המהדהד באליפות: "לא חשבתי שאני אהיה השחקן ה-12 בסגל. הפציעה שלי הייתה תירוץ כדי לנפות אותי. אתה שם כדי לתמוך בקבוצה ובמדינה. עשיתי כל מה שהם רצו ממני, אבל אם עשיתי כך, אז למה נחתכתי? אני הקרבתי".

למרות המתקפה מקווה ארינאס להיכלל בסגל הנבחרת לאולימפיאדת בייג'ין 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully