וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "הראש גם במשחק מול הפועל ת"א"

אסף שקד

4.9.2006 / 13:30

למרות שאת בית"ר מייצגים הרבה שחקנים בהרכב הנבחרת, חלקם כבר חושבים על משחק הליגה בראשון. בן יוסף: "התחלנו לדבר על המשחק"

לאחר יומיים חופשיים, חזרה היום בית"ר ירושלים לאימונים בסגל חסר לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל ת"א. רק בשישי יזכה אוסי ארדילס ליהנות מהסגל הרחב. לאור זאת, התמקד האימון בכושר הגופני. את התרגולים הטקטיים ישמור ארדילס לסוף השבוע. בינתיים יוכל המאמן להתרפק על כך שאת בית"ר מייצגים המספר הרב ביותר של שחקנים בהרכב הפותח של הנבחרת.

למרות שפיזית שחקני הנבחרת של בית"ר לא נמצאים בארץ, מחשבותיהם על המשחק נגד הפועל ת"א מציפות את ראשיהם. יואב זיו התייחס לגבי השבוע הקרוב העומד בפני שחקני בית"ר שמשתייכים לנבחרת, כשאמר: "אנחנו נמצאים כרגע במשימה לאומית, עשינו חצי דרך והשגנו 3 נקודות מול אסטוניה, אנחנו צריכים לקחת עוד 3 נקודות מול אנדורה.

"עכשיו אנחנו נמצאים עם הנבחרת, אבל ברור שהראש נמצא גם בבית"ר וגם במשחק ביום ראשון מול הפועל ת"א. זה משחק מאוד חשוב עבורנו, ואני יודע כמה הוא חשוב לקהל. רק לקראת סוף השבוע ייצא לנו להתאמן ביחד כקבוצה לקראת המשחק, אבל לא נבוא עם תירוצים וניתן את כל הנשמה בשביל לנצח את הפועל".

תומר בן יוסף, בלם הנבחרת, שחגג 27 אביבים, אמר: "היה מיוחד מאוד לחגוג יום הולדת 27 עם ניצחון של הנבחרת ורחוק מהבית. חבל שלא יכולתי לקחת חלק במשחק, אבל אני שמח שהחברים שלי השיגו את הניצחון ונתנו לי סיבה כפולה לחגוג. יש לבית"ר נציגות גדולה בנבחרת וזה חשוב מאוד שנשמור על כך לאורך זמן. יש כאן אווירה מדהימה וכבר התחלנו לדבר על המשחק מול הפועל ת"א, יש התרגשות מסוימת וכאחד שנטל חלק במשחקים כאלה, אני יודע איזה יריבות יש בין המועדונים. כולנו מחכים כבר ליום ראשון לראות את הקהל בטדי".

מכירת הכרטיסים למשחק החלה, אך כרטיסי נוער ליציע המזרחי לא ימכרו. את הפיצוי נתנה הנהלת בית"ר בכך שהחליטה שכל היציע הצפוני יהיה יציע לנוער-חיילים בלבד, לפיכך יזכו אוהדי בית"ר באופן חסר תקדים לכמות גדולה של כרטיסי נוער. כ-4,500 מנויים כבר נמכרו ובבית"ר מקווים לחצות את קו ה-5,000 עד למשחק.

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, השומרת על 100 אחוזי הצלחה בשלושה משחקים, תתארח מחר בקצף בשעה 16:30 אצל מכבי חיפה במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הלאומית לנוער.

דודו דהאן חוזר לבית"ר? (יניב בן חקון: הארץ)

בבית"ר ירושלים מעריכים כי חברת החקירות, שבדקה את החשדות כי דודו דהאן גזר קופונים על העברת שחקנים, לא מצאה הוכחות לחשדות שהועלו נגדו. ממצאי החקירה יפורסמו בימים הקרובים ואם דהאן אכן ייצא נקי מהחקירה הוא יחזור לתפקידו במועדון כסקאוט.

עדכון ראשון 04/09 06:59
עדכון אחרון 04/09 13:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully