וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר נוגעת בהיסטוריה

4.9.2006 / 7:09

הטניסאית הישראלית תעלה הערב (שני, 18:00, eurosport) לאחד מרגעי השיא בקריירה שלה, שמינית גמר אליפות ארה"ב, מול הנין הרדן

שחר פאר תצעד היום (שני, 18:00 שעון ישראל) ותעלה למגרש המרכזי על שם ארתור אש, באליפות ארה"ב הפתוחה, כשתתמודד מול המדורגת 2 בעולם, ז'סטין הנין-הרדן.

הישראלית הצעירה, שכבר שברה את שיאה מהשנה שעברה (סיבוב שלישי) והעפילה לשמינית הגמר, תרצה לחולל הפתעה מרעישה ולעלות על חשבונה של הבלגית הקטנה והחזקה לרבע, שם תחכה לה המנצחת בין לינדזי דאבנפורט לפטי שניידר, שהדיחה את סמאשנובה בסיבוב הראשון של הפלאשינג מדו.

גם הצמד הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, ישחקו היום בשלב שמינית הגמר במגרש מספר 11 נגד הצמד הצרפתי קלמנט ולודרה. השניים צפויים לפתוח את משחקם בשעה 22:30 לערך. אם הגשם, ששיחק תפקיד מרכזי באליפות עד כה, ימשיך לשבש את לוח הזמנים, ייתכן כי משחקם של הצמד יידחה למחר.

בזוגות לא כל כך הלך לפאר

עוד לפני כן, אנדי רם ויוני ארליך העפילו הלילה (בין ראשון לשני) למשחקי שמינית הגמר באליפות ארה"ב הפתוחה, לאחר שגברו על הצמד ג'ף קוטזי (דרום אפריקה) ורוג'ייה וואסן (הולנד) - 3:6, 6:3, 2:6. שני הזוגות הבכירים בטורניר עלו גם הם. יונאס ביורקמן השבדי ומקס מירני מבלארוס, המדורגים 2, ניצחו את הגרמנים פלוריאן מאייר וראיין שאטלר - 3:6, 2:6. הצמד הבכיר, האחים מייק ובוב בריאן, לא התקשו נגד השבדים תומאס יוהנסון ורוברט לינדסטדט - 2:6, 2:6.

בין הנשים סיימה שחר פאר את דרכה בטורניר הזוגות. שחר הפסידה בסיבוב השני יחד עם בת זוגתה, הצרפתיה מריון ברטולי, ליפאניות שינובי אסאגו ואקיקו מוריגאמי - 4:6, 7:6 (8-6), 6:4. פאר עשתה במשחקי הזוגות את הפעולה ההפוכה מזו שעשתה מול פרנצ'סקה סקיאבוני במשחקי היחידות, כשעמדה מספר פעמים בפני נקודות הכרעה במשחק - והפעם היפאניות חזרו וניצחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully