וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדהם האדיה עובר להכח

יואב ויכסלפיש

4.9.2006 / 6:55

העולה החדשה ממשיכה להתחזק. פרט לקשר מצטרף גם הבלם איציק כהן בן ה-22. הבקשה למגרש חלופי נדחתה, המשחק מול בני יהודה - בשכונה

אדהם האדיה, קשר בן 21 שגדל באחי נצרת ושיחק שלוש עונות במכבי פ"ת, סיכם בהכח לשתי העונות הקרובות. האדיה נחשב לכישרון גדול אבל שיחק בעונה שעברה רק 5 דקות ונחתך מהסגל של גיא לוזון. בשתי העונות הראשונות בפ"ת הוא היה שחקן רוטציה והשתתף בכמחצית ממשחקי הליגה. האדיה נחשב לתקווה גדולה כששיחק באחי נצרת אצל עזמי נאסר, אבל דעך כאמור בהמשך. גורמים בהכח שיבחו את התנהגותה של מכבי פ"ת.

שחקן אחר שהצטרף אתמול (ראשון) הוא הבלם איציק כהן מעירוני קרית שמונה, ששיחק בשבוע שעבר בניצחון 0:1 על הפועל אשקלון. כהן בן ה- 22 שיחק אשתקד בהפועל עכו ויהיה מחליפו של הבלם הקדמי סיבאטי ליפניה. אסי בוזגלו חזר לאימונים, אבל הוא והאדיה צפויים להישאר מחוץ לסגל במשחק הליגה הקרוב נגד בני יהודה בשבת (16:45 בשכונת התקוה).

מלמיליאן יבחן בהמשך השבוע את החלוץ הגנאי ג'ף איה ואת החלוץ הגרוזיני גוטסיראדזה.

טביב זליקוביץ' מ"הארץ" מוסיף: ההתאחדות דחתה אתמול את בקשתה של הכח עמידר ר"ג, להעתיק את משחק הליגה הקרוב מול בני יהודה לאיצטדיון חלופי.

מכיוון שווינטר נמצא בשיפוצים משחקת הכח בשכונת התקוה. ראשי הקבוצה ביקשו לארח את בני יהודה במגרש נייטרלי, מכיוון שהמגרש משמש כמגרש האימונים של היריבה. ההתאחדות דחתה את הבקשה.

"זאת החלטה מטופשת", כעס יו"ר הכח, איציק פוזמנטיר, "חבל שבהתאחדות אין אנשים יותר בוגרים. בני יהודה מתייחסים אלינו יפה ונתנו לנו להשתמש במגרש, אבל מההתחלה היה ברור שלא נארח אותם שם כי יש בזה טעם נפגם. חבל שבהתאחדות לא רואים זאת כך".

עדכון ראשון: 3.9.06, 20:59
עדכון אחרון: 4.9.06, 06:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully