וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי ממשיך לקרוע את שחקני מכבי חיפה

רומן רוזנבלט

3.9.2006 / 13:22

מאמן האלופה יקיים היום (ראשון) שני אימונים, למרות שמחר צפוי לו משחק בגביע הטוטו מול הפועל פ"ת, בו חמד יפתח כחלוץ

מכבי חיפה, שתשחק מחר (שני) ב-19:00 בקרית אליעזר מול הפועל פתח תקוה במסגרת משחק השלמה בגביע הטוטו, קיימה הבוקר אימון ותקיים אימון נוסף גם בערב, אירוע נדיר אצל רוני לוי יום לפני משחק. הדבר נובע ככל הנראה מהיכולת הלא משכנעת שהציגו שחקני האלופה במשחק האימון ביום חמישי מול היריבה העירונית מהליגה הלאומית, הפועל חיפה.

מלבד 8 שחקנים שנמצאים בנבחרות השונות של ישראל ויחסור רק ברביעי בלילה, מי שנמצאים בספק הם הבלם רפאל אולארה, שממשיך להתאושש מהפציעה במחזור הראשון מול מכבי נתניה וכן עדן בן בסט הפצוע. תומר חמד, ששוחרר מהנבחרת האולימפית, עשוי להיות החלוץ היחיד בהרכב של הקבוצה מחר, במידה ובן בסט לא ישחק. אדורם קייסי, שעשוי לפתוח כבר במשחק מול מ.ס אשדוד בשבת הקרובה, צפוי לקבל דקות משחק וככל הנראה גם מספר שחקני ההרכב השני כמו רביד גזל ועבאס סואן.

הרכב משוער: אמיר אדרי; אייל משומר, אלון חרזי, מור ממן (רפאל אולארה), חיים מגרלשוילי (אדורם קייסי); חאבייר דירסאו, שאבייר אנדרסון, אלן מסודי, גוסטבו בוקולי, רביד גזל(עדן בן בסט); תומר חמד.

מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, שנמצא בקונגרס של אופ"א, יטוס בימים הקרובים להולנד על מנת להסדיר את כל הפרטים הנוגעים לאירוח המשחק הראשון בסיבוב הראשון של גביע אופ"א מול ליטקס לובץ'. נכון להיום, הערכה היא שלא יגיעו יותר מדי אוהדים ישראלים להולנד, גם בשל המרחק וגם בשל העובדה כי זו אינה קבוצה אטרקטיבית כמו ליברפול.

במשחק מול מ.ס אשדוד, שיהיה משחק הבית הראשון של הקבוצה במסגרת הליגה, יוזמת הקבוצה דקת דומיה לזכר כל החיילים והאזרחים אוהדי הקבוצה, שנהרגו במהלך המלחמה בצפון. למשחק עצמו הוזמנו משפחות ההרוגים וכן אלפי חיילים דרך הועד למען החייל.

במועדון מכרו עד כה רק כ-3,500 מנויים, כאשר בתחילת העונה היעד שהוצב היה 5,000 מנויים. בחיפה מעריכים שהמלחמה בצפון היא בין הגורמים העיקריים למספר הנמוך. כעת מקווים, כי עם החזרה לשגרה, ימכרו מנויים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully