וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מנסים לשמור על אופטימיות

אריה ליבנת

3.9.2006 / 8:24

ישראל הוגרלה עם סלובניה, טורקיה ואוקראינה במוקדמות אליפות אירופה. אלי רבי לא מאבד תקווה: "טוב שחטפנו סטירה במשחקי ההכנה"

טורקיה חזקה מדי, סלובניה חלשה, והמאבק האמיתי יהיה מול אוקראינה. כך מעריכים בנבחרת ישראל את הסיכויים בטורניר מוקדמות אליפות אירופה לנשים, שיתקיים בין ה-6 ל-23 בחודש. המשחק הראשון נגד סלובניה יתקיים ביום רביעי (16:00) בסופיה, כמשחק מוקדם למשחק של נבחרת הגברים נגד פורטוגל. שתי הראשונות יעפילו לאליפות אירופה שתתקיים בקיץ 2007 באיטליה.

שרון זאבי נופתה מסגל הנבחרת ואיבדה את מקומה לג'ניפר פליישר. שאר 12 שחקניות הסגל הן: תמר מעוז, אורנית שוורץ, לירון כהן, ליעד סואץ, שרית ארבל, מיכל אפשטיין, מירב דורי, לייני סלווין, שירי שרון, טלי נוי, נעמי קולודני וקטיה לויצקי.

רק חמישה משחקי הכנה היו לנבחרת הנשים לעומת 12 משחקים לנבחרת הגברים, אבל המאמן, אלי רבי, מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה. "חיברנו בנסיעה אחת שני טורנירים, בפינלנד ובבולגריה", מסביר רבי, "בשנה שעברה היו לנו רק שני משחקי אימון, אז חמישה זה טוב".

את טורנירי ההכנה סיימה הנבחרת עם ארבעה ניצחונות ותבוסה לבולגריה. "טוב שחטפנו את הסטירה במשחק הכנה ולא בטורניר עצמו", מתנחם רבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully