וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל - ארגנטינה: ידידות? לא בבית ספרנו

עוזי דן

3.9.2006 / 8:17

כל הכרטיסים למשחק שיתקיים ב-18:00 (שידור ב-ESPN) באצטדיון האמירויות של ארסנל נחטפו. דונגה בא עם מוטיבציה, באסילה רוצה 0:4

משחק בין ברזיל נגד ארגנטינה תמיד מהווה אטרקציה, גם אם מדובר רק במשחק ידידות. אין פלא שכל הכרטיסים למשחק שייערך היום באיצטדיון "האמיריות" החדש של ארסנל נחטפו כמה ימים לאחר שהוצאו למכירה ונראה שהוא מעניין את האנגלים הרבה יותר ממשחק הנבחרת שלהם אתמול, נגד אנדורה.

למרות שברזיל תחסר את רונאלדו, שמתאושש מפציעה, אדריאנו, שלא זומן, ורונאלדיניו, שכנראה לא יפתח, היא צפויה לעלות עם הרכב תחרותי מאוד. את דונגה, מאמן ברזיל, הרי לא צריך להלהיב במיוחד לקראת ארגנטינה. "כל משחק נגדם זה כמו גמר גביע העולם, לא משנה איפה הוא מתקיים ובאיזה מסגרת", הוא אמר אתמול, "חוץ מזה, יש לנו הרבה מה להוכיח לאוהדים בברזיל".

דונגה, אגב, כמעט והותקף בשדה התעופה של סאו פאולו, אבל הפעם זה לא היה בגלל הנבחרת. נוסעים זועמים של טיסות שבוטלו על ידי חברת התעופה הלאומית "ואריג", שנמצאת בקשיים כספיים, חשבו שדונגה המעונב הוא נציג החברה ותקפו אותו, זאת לפני שאנשי ביטחון חילצו אותו.

אלפיו באסילה, שחוזר לספסל של ארגנטינה לראשונה מאז 1994, יודע מה הוא רוצה לראות היום בלונדון. "ארבעה שערים לזכותנו ורשת נקייה", אמר המאמן בן ה-62. את מירב העניין בצד הארגנטיני יעוררו בלונדון קרלוס טבס וחאווייר מסצ'ראנו, שחתמו ביום חמישי בווסטהאם. "זה המקום בו נוכל ללמוד את הכדורגל האנגלי ולהוכיח את עצמנו", אמר קרליטו טבס לכתבים בלונדון.

טבס יפתח בחוד יחד עם ליאו מסי וחאווייר סאביולה. באסילה לא התבלבל כשנשאל מדוע כל שחקני ההתקפה שלו נמוכים: "אני אוהב 'גמדים', הם משחקים יותר טוב".

הכנסות המשחק שאורגן על ידי חברת הספורט השוויצית קנטארו הוערכו אתמול על ידי הגארדיאן בשני מיליון ליש"ט (3.8 מיליון דולר) ויחולקו בין הסוכנות, מועדון ארסנל וההתאחדויות של שתי הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully