וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש הרבה דברים לעבוד עליהם"

משה בוקר, שליח "הארץ" לטאלין

3.9.2006 / 7:15

קשטן יודע שלמרות ה-0:1 מול אסטוניה, ביכולת הזו אין לנו מה לחפש בקמפיין. כובש השער, קולאוטי, מקדיש את הניצחון לעם ישראל

היכולת לא היתה מרשימה, אבל שלוש הנקודות שנוסעות עמם למשחק הבא בהולנד סיפקו את אנשי נבחרת ישראל. גיבור הניצחון 0:1 באסטוניה היה כמובן רוברטו קולאוטי, שהבקיע את השער היחיד כבר במשחקו הראשון במדים הלאומיים.

"אני שמח מאוד שהחזרתי להתאחדות לכדורגל בשער ניצחון אחרי שהיא השקיעה מאמץ גדול לארגן לי את האישור", אמר קולאוטי. "זה ניצחון חשוב מאוד שמוקדש לכל עם ישראל. חוץ מזה, מה כולם רוצים ממני? מי שעשה את הגול זה יוסי בניון, שעשה מבצע של שחקן גדול. אני בסך הכל בעטתי טיפה את הכדור לשער, אבל הגול הזה בכלל של יוסי. רק שחקן גדול כמוהו יכול לעשות מבצע כזה".

בניון לא הסכים עם חברו לנבחרת: "לא מדובר בהברקה שלי בלבד שהביאה את הגול, אלא בכל הנבחרת. קולואטי הוכיח שהוא מריח שערים. שיחקנו מול נבחרת חזקה עם שחקנים חסונים מאוד שרק התקשורת זילזלה בהם. כנראה שהבקענו מוקדם מדי וניסינו לשמור על התוצאה. מה שחשוב זה שניצחנו".

המאמן [[דרור קשטן]]: "ידעתי שיהיה משחק קשה. אסטוניה באה כדי לנצח והיה עליה הרבה לחץ אחרי ההפסד למקדוניה. היא תהיה יריבה חזקה לכולן במגרש הזה. אני מרוצה מהניצחון וממצב הרוח של השחקנים. לא שיחקנו טוב, אבל הבחורים השתדלו ונלחמו. זאת פתיחה טובה עם שאיפה לעתיד קצת טוב יותר בכל הקשור ליכולת הקבוצתית. אנחנו בתחילת העונה. השחקנים שמשחקים בישראל ובאנגליה ישתפרו. יש הרבה דברים לעבוד עליהם ולשפר והדברים לא נעשים ביום".

דודו אוואט: "אני מקדיש את הניצחון הזה לתושבי הצפון, שסבלו במלחמה תקופה ארוכה. זה לא משחק גדול רק שלי, אלא של כל הנבחרת. עשינו ניצחון גדול. היה עלינו לחץ גדול לפני המשחק ובמהלך המשחק היינו צריכים לשמור על התוצאה. הגול והניצחון נתנו לנו הרבה ביטחון".

עמרי אפק: "יהיו הרבה נבחרת שיאבדו נקודות במגרש הזה. הראינו הרבה אופי, מעל ומעבר. הנקודות חשובות הרבה יותר מהצורה בה שיחקנו. אם לא היינו מנצחים, כל הקמפיין הזה לא היה שווה בהמשך".

מיכאל זנדברג: "אין לי הסבר ליכולת שלי. היה חשוב שאבצע גם משימות הגנתיות מעבר למשחק ההתקפי. היתה לי הזדמנות אחת והחמצתי. מה שחשוב זה הניצחון של הנבחרת".

יואב זיו: "היה משחק קשה מאוד, בדיוק כמו שחשבנו. נלחמנו מול נבחרת חזקה, אם היינו מבקיעים עוד שער היה יותר קל, אבל ניסינו לעשות את זה ולא הצלחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully