וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תכתיר את שפיגלר לנשיא הכבוד

רומן רוזנבלט

2.9.2006 / 18:01

לגדול שחקני הקבוצה, יוענק מחר תואר הכבוד של המועדון בטקס חגיגי. שחקני הקבוצה שקיבלו מנוחה בת יומיים יחזרו לאימונים

מכבי נתניה תחזור להתאמן ביום ראשון, לאחר ששחקני הקבוצה קיבלו שני ימי חופש מהצוות המקצועי. מהאימון ייעדרו, אורן זיתוני המתאושש מניתוח האורתוסקופיה שעבר בברכו, וכן אמיר טגה ואיתי שכטר שאמורים לצאת מחר עם הנבחרת האולימפית של ישראל לטורקיה, לקראת משחקה של הנבחרת. אדריאן פיטו שסבל מפציעה במהלך השבוע הקודם צפוי ליטול חלק באימון.

בסיום האימון יתקיים באצטדיון, בשעה 19:30 טקס לכבוד גדול שחקני המועדון, מוטל'ה שפיגלר, שיוכתר לנשיא הכבוד של הקבוצה. אחת ממשימותיו של שחקן העבר תהיה חיזוק מחלקת הנוער ולכן לאירוע הוזמנו כל שחקני מחלקת הנוער יחד עם הוריהם.

הקשר מגינאה, אמאדובה קאמרה נחת היום (שבת) בישראל, ויחל להתאמן עם הקבוצה. במידה וירשים יצטרף לסנץ הסלובקית, קבוצתו השנייה של דניאל יאמר.

איברהים עבדול ראזאק, שנחת ביום רביעי האחרון בארץ, אינו מבזבז זמן וצפוי לעבור ביום חמישי הקרוב ניתוח בברכו בבית החולים איכילוב כשלאחריו יחל בתהליך שיקום של מספר חודשים.

אחרי פרשיית הכרטיסים במשחק מול מכבי חיפה, בה נמצא מחסור הכנסות של כ-1500 כרטיסים, הוחלט במועדון, כי במשחק הבית הבא מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים, תחליף חברת האבטחה "יבטח" למשך תקופה של שבועיים את חברת "קודקוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully