וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היוונים שיחקו כמו אלופים"

1.9.2006 / 16:24

לפני חצי הגמר אליפות העולם, כמה משחקני הדרים טים זילזלו ביריבה. זה עלה להם בהפסד 101:95 ליוון, שתפגוש בגמר את ספרד

ההדחה של ארצות הברית בחצי גמר אליפות העולם על ידי יוון, לא אומרת שהיא לא נשארה הנבחרת החזקה ביותר בעולם, בדיוק כמו שברזיל נחשבת עדיין לחזקה ביותר בעולם בכדורגל. יש סיבות אחרות לכך שהדרים טים לא תשחק בגמר מול ספרד וכנראה שהעיקרית שבהן היא הזילזול, התכונה שהאמריקאים לא מצליחים להיגמל ממנה.

24 שעות לפני המשחק, בזמן שפנאיוטים יאנאקיס הריץ את קלטות הוידיאו קדימה ואחורה עד שהשחקנים שלו יבינו עם מי יש להם עסק, כרמלו אנתוני סיפר עד כמה הוא מכיר את היריבים שלו: "לא הצלחתי להבין את השמות שלהם, הם ארוכים מדי", אמר. כנראה שמהיום, הוא ידע לדקלם טוב מאוד את השמות שוברי השיניים, שאנחנו בארץ למדנו טוב כבר מזמן. שחורציאניטיס, ספאנוליס ודיאמנטידיס לימדו את אנתוני וחבריו מה זה לתת כבוד ליריב באימונים, כדי להשפיל אותו בקרב.

בסיום המשחק, כרמלו אנתוני נשמע קצת אחרת: "כל הפסד גורם לנו לתדהמה. הגענו למשחק הזה בידיעה שאנחנו עומדים לנצח ולזכות במדלית הזהב באליפות הזאת". חברו לקבוצה, שיין באטייה, הוסיף: "הם שיחקו בדיוק כמו שאלופים צריכים לשחק". כריס בוש היה קצת יותר ביקורתי: "לא לקחנו את ההחלטות הנכונות. הם ביצעו את אותם המהלכים כל הזמן ואנחנו רק עשינו להם חיים קלים". "הם הכאיבו לנו", אמר מנג'ר הדרים טים ג'רי קולאנג'לו והוסיף: "מזל שיש לנו הזדמנות לשחק על המקום השלישי כדי שנוכל לשכוח קצת מההפסד הזה בשנתיים הקרובות. בסופו של דבר זה כואב לנו מאוד. הגענו לכאן כדי לזכות במקום הראשון".

תיאודוראס פאפאלוקאס, שסיים עם 8 נקודות ו-12 אסיסטים, רחוק ניצחון אחד כדי להפוך את השנה האחרונה לקסומה ביותר שיכולה להיות. זה התחיל בזכיה באליפות אירופה עם הנבחרת שלו, המשיך בניצחון על מכבי ת"א בגמר היורוליג ויכול להסתיים בגביע של המונדובאסקט. במצב שלו, הוא בהחלט יכול להרשות לעצמו להשתחצן: "שחקנים גדולים נותנים משחקים גדולים והיום הוספנו עוד אחד".

פנאיוטיס יאנאקיס, המאמן היווני שהעביר שיעור חשוב לעמיתו האמריקאי מייק ששבסקי, אמר בסיום: "כדורסל זה לא רק כידרורים וקליעות. אם באים עם ראש נקי ונותנים את כל הכישרון על המגרש, אפשר להגיע למה שאנחנו עשינו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully