וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה, בתקווה

אביב לביא

1.9.2006 / 9:52

למרות הקיטורים, אנחנו מוכשרים. נבחרת שמשאירה בבית את בורשטיין, טפירו, שלף ואליהו ובכל זאת מנצחת, רשאית להסתכל קדימה בתקווה

זמנים חדשים הגיעו אם נבחרת ישראל, פעם ריכוז הגמדים הכי גדול באירופה, דוחפת את הכדור כמעט בכל מחיר לצבע בעוד היריבה מפציצה את עצמה לדעת מהשלוש.

17 מ-23 הזריקות של הבוסנים במחצית הראשונה נלקחו מעבר לקשת, נתח מופרז גם אם לוקחים בחשבון שלמאמן קוראים ננאד מרקוביץ'. ישראל, לעומת זאת, לקחה כ-60% מהזריקות שלה מתוך הצבע, המקום שממנו מנצחים משחקים אחרי שהיריב גומר לרוקן את המחסנית שלו מבחוץ.

הדגש של התקפת הנבחרת עבר פנימה גם בגלל ההצטרפות של ג'יימי ארנולד והשידרוג המעודד של עמית תמיר, אבל גם בגלל שמהקו האחורי המקורי נותר רק קומץ ניצולים. למרות הקיטורים האופנתיים, הדור הנוכחי של הכדורסל הישראלי היה אמור להציב לקמפיין הזה את אחד ההרכבים המוכשרים בתולדותיו. נבחרת שמשאירה בבית את בורשטיין, טפירו, שלף וליאור אליהו ובכל זאת מנצחת, רשאית להסתכל קדימה בתקווה.

מספר הגארדים המשמעותיים שעומדים לרשותו של שרף מסתכם בשניים. דרור חג'ג' שוב הוכיח שהפועל ירושלים החתימה חברת ביטוח, ויותם הלפרין הפך בתוך שנה אחת על הפרקט מנער פוסטר לאיש שהנבחרת תלויה בו יותר מכל אחד אחר.

גדולתו של יותם היא גם חסרונו: הוא נותן למשחק לבוא אליו, וכשהוא רואה שההגנה מתמקדת בו ושלא הולך לו בזריקות הוא מפסיק לקחת אותן; מצד שני, לעיתים מתחשק להגיד לו שייפרד מההססנות המסויימת, יעמיס את הנבחרת על הגב וייצא לדרך. 0 סלי שדה שלו זה לוקסוס שיכול לעבור במכבי או בסיאטל, לא בנבחרת שבה אין גדודים של בוסמנים וזרים.

ישראל קלעה אותו מספר נקודות בכל מחצית - 44. הבוסנים, לעומת זאת, צנחו מ-52 במחצית הראשונה ל-29 בשנייה, גם בגלל שככה זה עם סטטיסטיקה, וגם בגלל שהשחקנים של צביקה שרף עלו מההפסקה עם אנרגיות הגנתיות חדשות ועם מתן נאור. ההגנה האגרסיווית והמתואמת של הנבחרת במחצית השנייה היא משהו שבהחלט ראוי להישמר על קלטת.

עותק אחד מהקלטת כדאי גם לשלוח לחברים מפיב"א. אולי אם הם ישמעו את חריקות הנעליים ואיוושת הבולגרים המשועממים, הם יבינו שההחלטה התלושה שלהם פגעה בטורניר שהם מארגנים לא פחות משהיא דופקת את נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully