וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה נשברת?

31.8.2006 / 15:37

הטווינס נחלו הפסד שלישי רצוף, 4:3 לקנזס סיטי, והוייט סוקס נותנים גז. הרצף של פלורידה נקטע, חלוקת נצחונות בין היאנקיז לדטרויט

מינסוטה - קנזס סיטי 4:3

זה לא נראה טוב בכלל בערים התאומות, כשהטווינס חטפו הפסד שני ברציפות מהרויאלס ושלישי מיום שני. לוק הדסון הגיש שבעה אינינגים יפים, ומייק סוויני רשם שתי חבטות ושני ריביז בניצחון. למינסוטה לא עזרו שני ההומרים של מייקל קדאייר בעונת הפריצה שלו. בוף בונסר עם ההפסד, ג'ו נלסון עם השמירה.


וייט סוקס - טמפה ביי 4:5

בובי ג'נקס שמר בפעם ה-38 העונה, והגרביים ביתרון של משחק וחצי על מינסוטה, אחרי שביום ראשון היו בפיגור כזה. ג'רמיין דיי עם שלוש חבטות ובכושר שיא, וטדאהיטו איגוצ'י חבט להומר שהוציא אותו מבצורת לא קלה. איגוצ'י חבט הומר משווה באינינג השמיני, ואחריו חבט ג'ים ת'ומה לסינגל מנצח. שמונה וארבעה לג'ון גארלנד, שלאחרונה חזר לפורמה יפה.


אוקלנד - בוסטון 2:7

הרד סוקס רוצים שהסיוט הזה שנקרא חודש אוגוסט ייגמר. בוסטון הפסידה 12 מ-14 משחקיה האחרונים, ומרוחקת 8 משחקים מהיאנקיז - הפער הגדול ביניהן מזה שנתיים. אוקלנד, לעומת זאת, מריחה טוב טוב את הפלייאוף. קורט שילינג הגיש 5.1 אינינגים לא טובים, רשם הפסד אבל הפך להיות המגיש ה-14 בתולדות הליגה שמגיע ל-3,000 סטרייקאאוטים. במשחק היו לו ארבעה כאלה. 6.1 אינינגים טובים לבארי זיטו (שמונה טיגונים), בובי קלטי ומארק אליס עם הומרים לאוקלנד.


סיאטל - איינג'לס 5:3

המלאכים ניצלו מסוויפ (מזל שלהם), כשג'ון לאקי תורם 6.1 אינינגים וניצחון, גארט אנדרסון מוסיף הומר ופרנקי רודריגז דואג לשמירה. חמישה אינינגים לג'ייק וודס בהפסד הראשון של המארינרס מזה שישה משחקים.


יאנקיז - דטרויט 0:2
יאנקיז - דטרויט 5:3

צ'ין מינג וונג הוא המגיש הפותח הכי תותח של ניו יורק היום. וונג שוב עמד במלאכת ההשתקה של מחבטי היריב, כשהגיש 7.2 אינינגים טובים והניח למריאנו ריברה לסגור בפעם ה-32 העונה. קרייג ווילסון עם הומר ליאנקיז, הפסד לנייט רוברטסון.

במשחק השני הסיפור היה שונה. קרייג מונרו, אחד הלוהטים של החודש האחרון, חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג התשיעי על סקוט פרוקטור, הפך פיגור 3:2 ליתרון, וטוד ג'ונס רשם את השמירה. ג'ייסון גרילי עם הניצחון, ודטרויט שוב מוכיחה למי שעוד היה צריך הוכחה, שפראיירית היא לא. הומר גם לקרלוס גיין מהטייגרס.


תוצאות נוספות:

טקסס - בולטימור 7:4
קליבלנד - טורונטו 2:3

NL: סינסינטי מתפרקת

דודג'רס - סינסינטי 3:7

תוצאה שממשיכה לקדם את הדודג'רס ולהרחיק את הרדס משפתות אוקטובר. גרג מדוקס הגיש שבעה אינינגים יפים, רפאל פורקאל, וילסון בטמיט ואולמדו סיאנז חבטו להומר, ולוס אנג'לס סגרה אוגוסט במאזן מצוין של 7:21. למדוקס היה זה ניצחון 330 בקריירה, והוא ממוקם עשירי בכל הזמנים. מנגד, הרדס רואים איך סט. לואיס בורחת עם 4.5 משחקים הבדל, כשארון הראנג נוחל את ההפסד למרות שישה ושבעה.


יוסטון - מילווקי 0:1

רוג'ר קלמנס חזר לטופ פורמה, עם שבעה אינינגים מחורפנים ותשעה חשמולים. לדייב בוש מהצד השני לא עזרו שבעה אינינגים וארבע קצירות משלו, הגם שלא הוא ספג את ההפסד. בראד לידג' זכה בניצחון מוזר לאור המהלך שסיים את המשחק: עם אאוט אחד, מייק לאמב וקרייג ביז'יו חבטו לסינגלים. רץ על ראשון ושלישי, אחד בחוץ. חוזה קפלאן הוליך את לאנס ברקמן כדי למלא את הבסיסים.

אוברי האף חבט כדור פשוט, שג'ף סירילו תפס בזינוק. הוא דרך על הבסיס הראשון ואז זרק לתופס, דמיאן מילר, להשלמת דאבל פליי. מילר לא הבין שהדרך היחידה שלו לפסול את לאמב היא בנגיעה עם הכפפה, ופשוט דרך על הצלחת. לאמב צלל לצלחת הבית והשופטים פסקו על ריצה. מוזר הוא משחק הבייסבול.


קולורדו - מטס 11:3

המטס ממשיכים להשתעשע, כשדייויד רייט, הנמצא בכושר מפלצתי, נותן בראש. רייט חבט לגראנד סלאם כבר באינינג הראשון, דייב וויליאמס הגיש שבעה וחמישה, וחוזה ולנטין חבט לשני הומרים. גם קרלוס דלגאדו רשם הומר על הרוקיז המתפוררים.


אריזונה - סן דייגו 4:1

הפאדרס אוחזים בציפורניים במרוץ לפלייאוף. סן דייגו שברה את השוויון עם סינסינטי, וכעת מוליכה עליה בפער של משחק אחד בטבלת הויילד קארד. ארבע חבטות לדייב רוברטס, ניצחון ראשון למייק תומפסון מזה חודשיים ושמירה מספר 35 העונה לטרבור הופמן. ההפסד הוא לקלאודיו ורגאס.


וושינגטון - פילדלפיה 5:1

הפיליז בוערים, רותחים. קול המלס עם שמונה אינינגים חזקים וראיין הווארד הפעם בלי הומראנס אבל עם שני ריביז, ופילדלפיה שומרת על מרחק של 1.5 משחקים מהפאדרס. הריצה היחידה של וושינגטון במשחק נרשמה מהמחבט של אלפונסו סוריאנו החולה.


אטלנטה - סן פרנסיסקו 3:5

הפסד שמרחיק את הג'איינטס מהתמונה. אדם לה רוש ביום גדול של שלושה דאבלים, טריפל ושלושה ריביז. שבעה וחמישה לצ'אק ג'יימס בניצחון, שמירה לבוב "השולת!!!111" וויקמן, והכי חשוב - הומר לנציג שלנו ב-MLB, האיש והאגדה, עם השם הפרטי הכי אשכנזי ושם המשפחה הכי ספרדי - א-ל-י-ע-ז-ר א-ל-פ-ו-נ-ז-ו. איש דגול עוד בחייו, הומר מספר 11.


סט. לואיס - פלורידה 6:13

לכל דבר טוב יש סוף, ורצף תשעת הנצחונות של המארלינס נעצר. פרסטון ווילסון חזר לרגע לימים היפים, עם שתי חבטות ושלושה ריביז. הומר מספר 39 לאלברט פוחולס, כשג'ייסון "בא לי להקיא" מארקי עם עוד ניצחון מסריח, ה-14 שלו העונה.


במשחק נוסף: פיטסבורג - קאבס 9:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully