וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר תפתח את ההגנה על ה"תואר" בפירנצה

31.8.2006 / 22:29

ב-9 בספטמבר תתארח אלופת איטליה, שסגרה עם מארינו גונזלס, אצל פיורנטינה. לאציו תפגוש למחרת את מילאן, שהחתימה את אוליביירה

האלופה הלא גאה של הסירייה A לעונת 2005/6, אינטר, תפתח את מסע ההגנה שלה על התואר שהושג בזיעת אפם של כמה פקידים, מול פיורנטינה בפירנצה ב-9 בספטמבר. כך נודע לאחר שלוח המשחקים של הליגה האיטלקית פורסם אמש (רביעי) באופן רשמי. פיורנטינה, כזכור ספגו עונש הפחתה של 19 נקודות. מועמדת נוספת לתואר, לאור העונשים הכבדים שספגו הגדולות, רומא, תארח במחזור הפתיחה את ליבורנו.

רגע לפני תחילת המשחקים, אינטר התחזקה בקשר פלרמו, הארגנטינאי מריאנו גונזלס. גונזלס, שיחליף גונזלס אחר באגף השמאלי (קילי, שחזר לדרום אמריקה), סגר לשנה בנרזורי.

ב-10 בספטמבר ישחקו שאר קבוצות הליגה האיטלקית, כולל מפגש ראש בראש בין שתי מורשעות נוספות, לאציו (מינוס 11 נקודות) ומילאן (מינוס 8), שישחקו בסן סירו.

בהנחה שיובנטוס לא תגיש תלונה לבתי דין אזרחיים, לוח המשחקים של הסירייה A הוא סופי. הליגה כבר נדחתה בשבועיים, והמשך הפרשה עשוי לדחות אותה בעוד מספר שבועות נוספים. ראשי הליגה האיטלקית לחצו על היובנטינים לוותר על המהלך המסובך והמסוכן, אך טרם התקבלה החלטה רשמית אצל הגברת הזקנה.

אם ביובה עסקינן, הקבוצה תפתח את המסע שלה חזרה לליגת העליונה במשחק ביתי נגד רימיני, קבוצת תחתית בסירייה B בעונה שעברה, ב-9 בספטמבר. בפעם הראשונה שהזברות ישחקו בליגת המשנה הם יעשו זאת במינוס 17 נקודות, עם המאמן החדש דידייה דשאן, ועם כוכבי על כמו פאבל נדבד, ג'יאנלואיג'י בופון, אלסנדרו דל פיירו, מאורו קמורנזי וכנראה שגם דויד טרזגה.

עדכון ראשון: 31.8.06, 10:09
עדכון אחרון: 31.8.06, 23:29

רשמית: אוליביירה חתם במילאן

מילאן השלימה את החתמתו של החלוץ הברזילאי ריקארדו אוליביירה על חוזה לחמש עונות, אחרי שבטיס הסכימה לקבל תמורתו 12 מיליון ליש"ט ואת הקשר השוויצרי יוהאן פוגל. סוכנו של אוליביירה הוא רוברטו דה אסיס מוריירה, הלוא הוא אחיו של רונאלדיניו, עליו מתכוונים הרוסונרי ללכת בכל הכוח לפני עונת 2007/8. משמעות נוספת של ההחתמה החדשה היא עזיבתו של מרסיו אמורוסו, שחוזר לקורינתיאנס אחרי שישה חודשים בלבד בסן סירו.

גם מגינה הבינלאומי של לאציו, מאסימו אודו, נמצא על הכוונת של קרלו אנצ'לוטי, אבל הקבוצה מהבירה דורשת עבורו 6 מיליון ליש"ט , יותר משהמילאנזים מעוניינים לשלם. הקבוצות עשויות לסכם על השאלה לעונה בשווי 1.7 מיליון ליש"ט, עם אופציית רכישה בקיץ הבא. עסקה נוספת בין השתיים תשלח את פסקוואלה פוג'ה בן ה-23 בהשאלה לאולימפיקו לעונה אחת.

אחרון אחרון חביב הוא וינצ'נזו יאקוינטה, שעשוי לעזוב את אודינזה אם המועדון יסכים להצעה בשווי 10 מיליון ליש"ט שהגישה מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully