וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א תדון בהחזרת המשחקים לישראל ב-14 לספטמבר

31.8.2006 / 12:04

יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, קיבל מכתב ממנכ"ל אופ"א, שבישר לו על הדיון המחודש. המשמעות: הפועל ת"א עשויה לארח בארץ את אודסה

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, קיבל הבוקר (חמישי) מכתב אופטימי ממנכ"ל אופ"א, לארס כריטסר אולסן, בנוגע לאירוח משחקים בינלאומיים בישראל. אולסן כתב למנחם כי בהמשך למכתבו של יו"ר ההתאחדות הישראלית מה-17 לאוגוסט, בו הוא קבל על ההגיון שבהחלטה להזיז את המשחקים מהארץ, הוחלט לדון מחדש בנושא. אולסן אף ציין את תאריך הדיון המחודש, ה- 14 בספטמבר, היום בו אולי יוחלט שאפשר לחזור לשחק בישראל. שלושה ימים קודם לכן, ייצא מנחם לשוויץ ויפגש עם אולסן בעצמו, כך שאולי הפעם אפשר להיות אופטימיים.

נבחרת ישראל אמנם תארח ביום רביעי את אנדורה בהולנד, אבל משחק הבית הבא החשוב כל כך מול קרואטיה, ב-15 לנובמבר, עשוי להיות בר"ג. גם עבור הפועל ת"א, שתפגש מול אודסה בקרב ישיר על עלייה לשלב הבתים בגביע אופ"א, מדובר בחדשות טובות, מאחר שהאדומים אמורים להתארח במשחק הראשון ב-14 לספטמבר באוקראינה, ממש ביום בו ייערך הדיון המחודש באופ"א. משמע: הפועל עשויה לארח את הגומלין מול אודסה בבלומפילד ב-28 לספטמבר.

עבור מכבי חיפה, מדובר בבשורה חסרת משמעות, מאחר שמשחק הבית שלה מול ליטקס לובץ' אמור להיות ב-14 לספטמבר, כך שאין סיכוי שהאלופה תארח את הבולגרים בארץ. אבל אם הירוקים יעפילו לשלב הבתים באופ"א, לדיון המחודש באופ"א צפוי להיות משמעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully