וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייס חתם בריאל, רונאלדו נשאר

31.8.2006 / 23:54

הספרדים שולחים בתמורה את בפטיסטה לארסנל. הטרייד בין ריאל לאינטר לא יצא לפועל. סביולה ימשיך העונה בברצלונה

חוזה אנטוניו רייס, חלוצה הספרדי של ארסנל, חתם בריאל מדריד וזה למעשה הטרייד הגדול שליווה את יום מועד ההעברות האחרון באירופה. הטרייד השני שהתבשל בין אינטר לריאל מדריד לגבי רונאלדו ואדריאנו לא יצא לפועל, ושני השחקנים יישארו בקבוצותיהם. ריאל מדריד שלחה את ז'וליו בפטיסטה לארסנל תמורת רייס.


בפטיסטה, כזכור, העדיף בעונה שעברה לחתום במדריד, ו-ויתר בכך על הצעה של ארסן ונגר להפוך לתותחן. נסתרות הן דרכי אלי הכדורגל, ו"החיה" יגיע ללונדון בכל זאת. הקשר-חלוץ בן ה-24 הסכים לעזוב את מדריד, לאחר שפאביו קאפלו הודיע לו כי מעטים הסיכויים שיקבל דקות משחק. העסקה תהיה במסגרת השאלה עד תום העונה.

סביולה נשאר בברצלונה

חאבייר סביולה ימשיך העונה בברצלונה, לפחות עד פתיחת חלון העברות של החורף, כך הודיע השחקן למנהל הטכני, צ'יקי בגיריסטיין.

פרנק רייקארד הודיע לא מכבר לחלוץ הארגנטינאי כי הוא אינו בונה עליו, וביקש ממנו למצוא לעצמו קבוצה, משימה שאמורה הייתה להיות פשוטה לאור יכולתו המצוינת במונדיאל בגרמניה. אבל סביולה ובארסה לא הצליחו למצוא קבוצה ששניהם יהיו מרוצים ממנה ומההצעה שלה, והארנבון לקח חלק במחנה האימונים של המועדון, כמו כל שחקן אחר. כעת מתברר כי הוא יהיה החלוץ השלישי בסגל מאחורי סמואל אטו ואיידור גודיונסן.

ראסינג קלוב הארגנטינאית התעניינה בהשאלה, מה גם שברצלונה מוכנה הייתה לשלם 70 אחוזים ממשכורתו הגבוהה, אבל סביולה לא התרשם מהמועדון והעדיף להישאר בקטלוניה. כזכור, את העונה שעברה הוא העביר בהצלחה בסביליה, ועונה לפני כן במונאקו.

עוד מברצלונה: בתקשורת הספרדית בחרו להתעלם לחלוטין בימים הראשונים מכל הפרסומים אודות הקרע לכאורה בין רייקארד ורונאלדיניו, ועל כך שלא שיחק במשחק נגד סלטה ויגו בגלל השעייה ולא בגלל פציעה, כפי שדיווח "הסאן" הבריטי. הדיווח חולל שורה של שמועות שהברזילאי יעזוב את הקמפ נואו בימים שנותרו לפני תום חלון ההעברות, או בקיץ הבא, כשהיעדים המועדפים הם צ'לסי ומילאן. אחרי כמה ימים של שקט, בחר היומון הקטלוני "ספורט" לתקוף את כל הבאזז המיותר, לטענתו, והסביר כי רונאלדיניו אכן היה פצוע, וכי קיבל אישור מפרנק רייקארד לגשת להתחייבויות עסקיות טרם התבוסה הכואבת לסביליה בסופרקאפ.

חדשות נוספות:

* חוזה מולינה הסכים להצטרף ללבאנטה, כך הודיעה הקבוצה אמש (רביעי). השוער הוותיק בן ה-36, שהעביר את מירב הקריירה שלו בלה קורוניה (בין לבין זכה עם אתלטיקו בדאבל ב-1996), נדחק החוצה בגלל אחד, דודו אוואט, והתבקש למצוא לעצמו מעסיק אחר.

* בורחה פרננדז בן ה-25 עוזב את ריאל מדריד לטובת ויאדוליד מהליגה השנייה בספרד.

* פטריק קלייברט מתקרב לפ.ס.וו, והמהלך תלוי רק בבדיקות רפואיות. ולנסיה שיחררה אותו אחרי עונה אחת בה לא היה אפקטיבי בעליל, וכעת החלוץ בן ה-30 חוזר להולנד.

*רוברטו אז'אלה ממשיך בולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully