וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז ומאסצ'ראנו ישחקו בווסטהאם

31.8.2006 / 10:55

החלוץ חוזר על ידי כל הגדולות, אבל הוא וחברו מקורינתיאנס, מאסצ'ראנו, ישתפו פעולה עם בניון העונה. פנטסיל ייעדר חודש

הלילה (בין חמישי לשישי) ייסגר חלון העברות הקיץ בליגות אירופה, ומי שיצאו הכי פטישים מכל עסקאות הדדליין הללו הם החבר'ה מווסטהאם, שהנחיתו בהשאלה את הצמד של קורינתיאנס, קרלוס טבז וחאבייר מאסצ'ראנו. לא פחות.

בזמן שארסנל, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, פורטסמות', מילאן ובאיירן מינכן רדפו אחרי טבז הנפלא, וגם אחרי מאסצ'ראנו, דווקא ווסטהאם הצנועה הייתה זו שהצליחה לסגור את העסקה עם התאגיד Media Sports Investments (MSI) שמחזיק בכרטיסי השחקן של הצמד המדובר.

השניים יושאלו עד תום העונה, ויזכו לכבוד לשחק לצידו של הפנומן הישראלי יוסי בניון. אם כל הצדדים יהיו מרוצים, העסקה תוכל להפוך למכירה בתום העונה, אבל עושה רושם שאחרי שכל אירופה תחזה ביכולת של טבז את מאסצ'ראנו מקרוב, תג המחיר יאמיר לגבהים שהפטישים לא יוכלו לעמוד בהם. כרגע עלותם היא 15 מיליון ליש"ט פר שחקן.

טבז ומאסצ'ראנו כבר נמצאים באנגליה, לרגל משחקה של נבחרת ארגנטינה נגד ברזיל, שיתקיים באצטדיון האמירויות החדש של ארסנל ביום ראשון. אגב, אלפיו באסילה, מאמן ארגנטינה החדש, אמר לקראת המשחק: "אני רוצה לנצח את ברזיל 0:4".

באתר הרשמי של טבז, פורסמה ההודעה הבאה: "קרליטוס טבז, יחד עם חברו מקורינתיאנס חאבייר מאסצ'ראנו, חתמו על חוזה לשחק בווסטהאם האנגלית".

בשורה טיפה פחות טובה מגיעה מכיוונו של ג'ון פנטסיל, שנפצע בברך וייעדר כחודש מהמגרשים. "זאת מכה גדולה, כי ג'ון היה מצוין מאז שהגיע", הגיב המאמן אלן פארדיו. פנטסיל יחמיץ את משחקי הליגה מול אסטון וילה, ניוקאסל ומנצ'סטר סיטי, כמו גם את הקרב על העלייה לשלב הבתים בגביע אופ"א מול פאלרמו.

חדשות נוספות:

* אברם גרנט שם עינו על כשרון צעיר שעשוי להצעיד את את פורטסמות' להצלחות בשנים הקרובות. וכמו שקורה במצבים האלה, כשגרנט רוצה מישהו - הוא מקבל אותו. וכך פומפי גנבה את אנדי קול מידיה של מנצ'סטר סיטי, שקיבלה עבור הילד המוכשר חצי מיליון ליש"ט, סכום שעשוי להיות מוכפל אם יממש את הפוטנציאל שלו ויבקיע כמות שערים נאה. קול בן ה-34 ירוויח 40 אלף ליש"ט בשבוע. עוד מישהו שקרוב-קרוב לפומפי הוא הקרואטי הבינלאומי ניקו קראנצ'ר, ובהנחה שהקשר בן ה-22 יעבור את הבדיקות הרפואיות, החתימה תהפוך לרשמית. עלותו הייתה כ-3.5 מיליון ליש"ט, ששולמו להיידוק ספליט.

* רוי קין ודוויט יורק - האיחוד. מאמן סנדרלנד החדש רוצה להפוך את החלוץ הטרינידדי בן ה-34 לרכש הראשון שלו בקבוצה. כזכור, השניים שיתפו פעולה בהצלחה במדי מנצ'סטר יונייטד, כולל הזכייה בטרבל בשנת 1999.

* ג'יוזפה רוסי צפוי להצטרף לניוקאסל בהשאלה ממנצ'סטר יויניטד, אחרי שבחר בסיינט ג'יימס פארק על פני ההצעות של בלקבורן ו-ווסט ברומיץ', בין היתר כי סיר אלכס פרגוסון הביע התלהבות מהפרויקט החדש של המאמן אלן רודר. עם עזיבתו של החלוץ בן ה-19, סר אלכס פרגוסון יישאר עם ארבעת החלוצים הבאים בסגל: ווין רוני, לואיס סאהה, אלוה גונאר סולשיאר ואלן סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully