וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה מנמיך ציפיות

יואב בורוביץ'

31.8.2006 / 13:05

"אי אפשר לצפות שמישהו שעשה משהו ב-NBA יבוא למכבי", אמר. פדרמן: "הלפרין לא צריך ללכת על ההצעה המצחיקה של סיאטל"

נוון ספאחיה עובד קשה מהרגע בו נחת בישראל, בתחילת השבוע. "יש המון סידורים שקשורים בקבוצה, המון", אמר אמש הקרואטי, "צריך להכין את אימוני טרום העונה, ביום שישי יש לי פגישה עם ההנהלה, צריך לפגוש את העוזרים ואנשי המנהלה, כך שבאמת יש הרבה עבודה".

אבל העבודה הדחופה ביותר כרגע היא החתמת שני זרים בעמדת הרכז והפאוור-פורוורד. "כבר עכשיו יש לנו קבוצה חזקה ודי עמוקה, כך שלא צריך להיות לחוצים", אומר ספאחיה. עם זאת, הוא מודע לכך שכוכבים נוספים לא יעטרו את סגל הקבוצה. "אי אפשר לצפות שמישהו שעשה משהו באן.בי.אי יחתום במכבי. אבל מכבי יודעת לקחת כדורסלנים צעירים ולהפוך אותם תוך שנה שנתיים לכוכבי אן.בי.אי עתידיים". המאמן מבטל כמעט לחלוטין את אפשרות צירופם של טרנס מוריס, דרמאר ג'ונסון וניקולוז צטיקישווילי: "אף אחד מהם לא ממש רלוונטי". כשעולים שמותיהם של ד'וואן ווגנר ודורון פרקינס הטון מעט משתנה.

"מוני (פנאן) ראה את ווגנר בארה"ב והתרשמם ממנו לטובה. אני ראיתי די.וי.די של פרקינס, אבל אינני יכול לומר עד כמה הוא קרוב או רחוק מהקבוצה". שחקן נוסף שהתווסף אתמול לחרושת השמועות הוא הפורוורד הפולני, מחאי לאמפה, ששיחק בעונה שעברה ביוסטון.

"לפי מיטב הבנתי, יותם ישחק במכבי", מגיב ספאחיה על פרשיית יותם הלפרין וסיאטל. הישארותו של הלפרין והחתמתו הצפויה של טל בורשטיין, בנוסף לצירופם של שני זרים, לא ייצרו סגל עמוק מדי, לדברי המאמן הקרואטי: "אם לוקחים בחשבון שהעונה מאוד ארוכה ויש פציעות, אז מבינים שנזדקק לכל שחקן טוב שיש לנו".

עוד לפני שעזב את קרואטיה התייחס המאמן ליכולתו החלשה של סימאס יסאייטיס בנבחרת ליטא באליפות העולם. "אני ממש לא מודאג מהתפוקה שלו באליפות", טען ספאחיה, "לנבחרת ליטא אין פוינט גארד והמשחק הקבוצתי שלהם לוקה בחסר. אימנתי את יסאייטיס במשך שנה ואני מכיר את היכולת שלו היטב".

"הלפרין לא צריך ללכת על ההצעה המצחיקה מה-NBA"

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א, המליץ היום (חמישי) בתוכנית 'עושים ספורט' בגל"צ ליותם הלפרין לא לנסות ולקפוץ ל-NBA. "זה יהיה לרעתו ללכת על ההצעה המצחיקה הזו מה-NBA, כי הוא יישב בקצה הספסל", ירה פדרמן. "עם כל הכבוד ליותם, שאראס עולה עליו עשרות מונים, והוא יושב על הספסל באינדיאנה. לפחות הוא מקבל 4 מיליון דולר, בעוד הלפרין ישוחרר בעוד חודשיים".

גם לגבי הסיכויים של הלפרין להשתחרר, פדרמן לא ממש מפזר אופטימיות. "עשינו הרבה מאוד עבורו, והמעט שהוא עשה עבורנו היה לחתום איתנו על חוזה מאוד ברור. בחוזה כתוב שהוא לא צריך את ההסכמה שלנו אם הוא רוצה לעזוב ל-NBA, אלא רק לשלם את הסכום הנקוב", הבהיר. "אם הוא רוצה לשנות את מה שכתוב, אז ניפגש ונדבר, אבל למען האמת אני לא ממש מבין למה ועל מה יש לדבר. יש חוזה חתום".

עדכון ראשון: 31.8, שעה 8:15
עדכון אחרון: 31.8, שעה 13:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully