וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספריוול שוב מואשם בחניקה

31.8.2006 / 7:48

תשע שנים אחרי מקרה קרליסימו, מאשימה אותו צעירה שחנק אותה. נלסון רשמית מאמן הווריורס, גם אייברסון נתבע ובמי תומך צ'רלס בארקלי?

תשע שנים אחרי שלפת את גרונו של מאמנו פי ג'יי קרליסימו ונבעט מגולדן סטייט, לאטרל ספריוול חוזר לתנועה שסימלה לו את הקריירה. כך, לפחות, לפי האשמות שהוגשו למשטרת מילווקי.

צעירה בת 21 טוענת כי בעת קיום יחסי מין עם השחקן בן ה-36 על היאכטה שלו, הוא ביצע בה תנועת חניקה. היא הגיעה למשטרה עם סימנים על צווארה המעידים כי אכן בוצעה שם עבודה למשעי. אבל יש בעייתיות עם התלונה, לאור העובדה שהאקט בוצע במהלך קיום היחסים. "הם יצטרכו לבדוק אם התנועה בוצעה בהסכמה, שכן אם כך היה - יהיה בעייתי מאוד למצוא ראיות נגדו", אמר פרקליטו של ספריוול. לאחרונה חקרה משטרת מילווקי מקרה דומה בו היה מעורב המגיש של קבוצת הבייסבול של סינסינטי רדס, בראיין שאקלפורד, לאחר שבחורה אותה פגש דרך אתר הכרויות טענה שתקף אותה במהלך יחסים בהסכמה. במקרה הזה, החליטה המשטרה שלא להמליץ על העמדה לדין.

למה סר צ'רלס בעד הומוסקסואלים?

* גולדן סטייט הכריזה רשמית על מינויו של דון נלסון למאמנה. כריס מאלין, סגן נשיא המועדון, הודיע כי נלי, האיש האחרון שהצעיד את הווריירס לפלייאוף ב-1994, חוזר למועדון. "אנחנו נרגשים להחזיר לכאן את דון", אמר מאלין. "הוא הוכיח שהוא ווינר, יש לו אסטרטגיית משחק מעולה ומנהיגות. אנחנו מאמינים שנגיע להישגים מקסימליים איתו". נלי עצמו סיפר על מה גרם לו להסכים להצעה: "הסיבה העיקרית שחזרתי היא כי כמה חברים טובים ביקשו ממני לבוא (בנוסף למאלין, מיץ' ריצ'מונד הוא גם בכיר במועדון). הם רצו שאחזיר לכאן את הקסם שהיה פה פעם, כשהאולם היה מפוצץ".

* ארבעה אנשים תובעים את אלן אייברסון, חברת השיווק שלו וצוות האבטחה שלו על סך של 2.4 מיליון דולר, בגלל תקיפה לכאורה במועדון לילה. הטענה היא כי צוות האבחה, שאייברסון וחברת השיווק שלו שכרו, תקף ב-9 ביולי 2005 את אותם אנשים.

* "בני השור", הקמע הגב גבר של שיקגו בולס, יכול לנשום לרווחה, לאחר שהאשמות על תקיפה והפרעה לסדר ציבורי נגדו הוסרו. בארי אנדרסון, להלן בני השור, חבט באיש ביטחון ושבר את משקפיו ב-2 ביולי, במהלך מצעד בשיקגו, לאחר שזה רדף אחריו כשנסע על אופנוע ללא רישיון.

* ג'יי ג'יי רדיק, שחקן אורלנדו מג'יק, צפוי להודות בהאשמות המיוחסות לו על נהיגה בשכרות. רדיק, כוכב דיוק עד לעונה האחרונה, נתפס ב-13 ביוני על עבירת תנועה, כשבדמו כמות גבוהה מהמותר של אלכוהול. המשפט ייערך באוקטובר.

* צ'רלס בארקלי ממשיך לעשות מאמצים להתקרב לדמוקרטים במסגרת פעילותו הפוליטית. בארקלי, רפובליקאי בנשמתו עד לשנים האחרונות, טוען כי הוא תומך בנישואים הומוסקסואלים. "הרפובליקנים לא יודעים כיצד לפרש את הדת ואת האהבה לדת", תקף הפה הגדול של הכדורסל, "אני אומר שאם הגייז רוצים להתחתן - יברכם אלוהים. אבל סמוך עליי", הוסיף למראיין, "אני לעולם לא אנשק אותך בפה ואגיד לך 'כריס, כמה שאתה סקסי'".

* סקרמנטו וניו אורלינס יקיימו ב-22 באוקטובר משחק ראווה ברינו, נבאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully