וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הסוף

שגיא ניר

30.8.2006 / 22:39

ספינת הדגל האדומה שוקעת סופית לליגה הלאומית, על רקע אדישות מנהליה. אוהד הקבוצה: "הפועל הפכה מכשיר לספינים וצינור לכספים"

אחרי עשורים בהם היתה הקבוצה מספר שתיים בישראל, וכונתה במשך תקופה ארוכה "ספינת הדגל של מרכז הפועל", תיפרד מחר (חמישי) באופן רשמי הפועל תל אביב מליגת העל. האדומים ירדו בעבר פעמיים מהליגה הבכירה באמצע שנות ה-90, אך אז היה זה על המגרש. הפעם, מדובר על ירידת ליגה תקציבית, ומינורית במיוחד.

"דעתי היתה כבר מסוף העונה שעברה שהפועל תל אביב צריכה לשחק בלאומית. אם זה תלוי בי כך יקרה", אמר הערב שאול אייזנברג, יו"ר הקבוצה, בתשובה לשאלה באיזו ליגה תשחק הפועל תל אביב בעונה הקרובה. לפרנסי הפועל תל אביב ניתנה ארכת זמן עד מחר להעמיד תקציב מינימום לליגת העל, ומשלא עשו זאת, תיקבע מחר מנהלת הליגה את רשימת הקבוצות בליגת העל ללא הפועל. קבוצה נוספת שתיגרע מרשימת הקבוצות, מסיבה דומה, היא העולה מהלאומית הפועל חולון. את השתיים יחליפו עירוני רמת גן והפועל עפולה גלבוע.

"המצב של הפועל הוא בדיחה, זו כבר מזמן לא שוקת שבורה", אמר הערב אחד מאוהדי הקבוצה, שהשתתף בחודשים האחרונים במאבק להצלת אולם אוסישקין. "עצוב שהפועל תל אביב, שהיתה המועדון השני בארץ עם מאות אלפי אוהדים ורבים מהם בעלי ממון, עדיין לא קם אף אחד שאומר שהוא מוכן לקחת על עצמו את העסק הזה בלי להתחבא מאחורי כותרות ומגעים סודיים".

לאוהד, בשנות ה-20 לחייו, נותר רק להתרפק על ההיסטוריה. "פעם הפועל הסתכלה למכבי בעיניים, והיום בגלל הניהול הכושל והאוהדים הגדולים שברחו מהמאבק על כבוד הקבוצה, נותרנו בלי כלים להציל את שמנו הטוב ולהראות שלהפועל יש זכות קיום. נכון להיום אין לה - היא הפכה מכשיר לספינים וצינור לכספים", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully