וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם שום ילך, תלך ההנהלה"

ניר איסקוב

30.8.2006 / 19:16

אימון הפועל ת"א הופרע על ידי יותר ממאה אוהדים, שהגיעו לתמוך במאמן יצחק שום ולמחות נגד ההנהלה. הרשקוביץ ספג קללות

ברני ארדוב

הבלאגן בהפועל ת"א נמשך. יותר ממאה אוהדים הגיעו היום (רביעי) לאימון הקבוצה בוולפסון כדי להביע תמיכה במאמן יצחק שום ולמחות נגד החלטת ההנהלה לפטרו.

כמו אתמול, גם לאימון היום לא הופיעו שלושת חברי קבוצת הניהול, מוני הראל, שמעון ציטרון וע"ד שחר בן עמי. מושא הקללות העיקרי של האוהדים היה המנכ"ל אריה הרשקוביץ', שבגנותו נתלה שלט במגרש האימונים: "אריה הרשקוביץ, הסרטן של הפועל".

הרשקוביץ שהה במגרש כ-10 דקות, במהלכן ספג גידופים ללא הרף עד שנאלץ לחזור לחדרו במתחם וולפסון. האוהדים גם פרצו אל הדשא וחיבקו את המאמן יצחק שום, שהודה להם וביקש מהם לעזוב את הדשא בצורה מסודרת. האוהדים אף פנו ליוסי אבוקסיס שיתערב במצב בתור הקפטן, וזה הבטיח: "יהיה בסדר". שלטים נוספים כגון: "מוני, לא ניתן לחזור לימי ההסתדרות", "ההנהלה זונה" ו"מושחתים הביתה", נתלו מסביב למגרש, בו התאמנו באותו הזמן השחקנים.

אחד האוהדים הסביר לוואלה! ספורט כי "המחאה שלנו היא נגד התנהלות ההנהלה והלכלוכים שהם מוצאים נגד שום בעילום שם. ההנהלה יודעת איזה כוח יש לנו. הם עברו את הגבול. אם שום ילך גם הם לא ירצו להישאר פה". בקבוצה הכחישו פרסומים שונים לפיהם מחר תתקיים מסיבת עיתונאים, ובה יוכרז רשמית על פרידה משום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully