וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז יגיע לארסנל?

30.8.2006 / 2:10

כך לפי ה"סאן", שמוסיף כי מנצ'סטר יונייטד חוזרת לאופציית מסצ'ראנו. וודגייט והות' עברו למידלסברו. שימבונדה בטוטנהאם

מחר (חמישי) בחצות, יסתיים מועד ההעברות בכדורגל האירופאי. כשנותרה כיממה, מתחמשות הקבוצות בעט, פנקס צ'קים ובעורך דין, ויוצאות לסגור עסקאות. הרי לכם מן המתרחש בקלחת הבריטית:

וודגייט בחר במידלסברו

מידלסברו היא זאת שתזכה במירוץ אחר שירותיו של בלם ריאל מדריד, ג'ונתן וודגייט. הבלם יושאל לבורו לשנה, אחרי שגם ניוקאסל הייתה מעוניינת בעסקה דומה עם וודגייט וקבוצתו הספרדית. מאמן הבורו, גארת סאות'גייט, אמר: "שוחחנו איתו, והוא אמר שהוא רוצה לחשוב על צעדיו". למרות הזמן שניתן לוודגייט בן ה-26 להרהר, הוא אמור עבר היום (רביעי) בדיקות רפואיות בקבוצה מצפון מזרח אנגליה, ויחתום עד מחר בחצות, אז יסתיים מועד ההעברות האירופאי.

כמו כן, רוברט הות' הגרמני עבר מצ'לסי למידלסברו תמורת 6 מיליון ליש"ט (11.4 מיליון דולר).

ארסנל תזכה בטבז

ה"סאן" מדווח הבוקר (רביעי) שארסנל תקדים את מנצ'סטר יונייטד במירוץ אחר קרלוס טבז. על פי העיתון הבריטי, התותחנים יגישו לקורינתיאנס הצעה בגובה של 18 מיליון ליש"ט, והארגנטינאי יגיע כבר היום ללונדון לעבור בדיקות רפואיות. טבז בן ה-22 לא הסתיר בעבר את העדפתו להגיע ללונדון על פני מנצ'סטר.

מנצ'סטר יונייטד חוזרת לאופציית מסצ'ראנו

מי שכן עשוי להגיע לאולד טראפורד, הוא חאבייר מסצ'ראנו, חברו הארגנטינאי של טבז לקורינתיאנס. כמו טבז, גם מסצ'ראנו הבריז מאימוניה האחרונים של הקבוצה הברזילאית. אלכס פרגוסון מחפש קשר אחורי, ואחרי שעסקת העברתו של אואן הארגריבס ירדה מהפרק, כנראה שהיונייטד תשוב לאופציית מסצ'ראנו. קבוצה נוספת שהוזכרה כמועמדת לחטוף את הקשר האחורי בן ה-22 היא רומא האיטלקית.

בינתיים, פתיחת העונה המוצלחת של היונייטד, מביאה איתה גם קולות של שלום. הקשר הפורטוגלי של הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, התראיין לתקשורת הבריטית וטען: "מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה האידיאלית עבורי". רונאלדו הפך בקיץ לאחת הדמויות השנואות בממלכה, אחרי הפרובוקציות במהלך משחק רבע גמר המונדיאל בין נבחרתו לאנגליה. "ידעתי שברגע שאניח רגל על הדשא, אני אזכה לשריקות בוז", סיפר הקשר על משחק החוץ מול צ'רלטון והוסיף: "אבל הגעתי רגוע למשחק והחלטתי שאני לא אתייחס לשריקות נגדי העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טוטנהאם לא טומנת ידה בצלחת

באגף השמועות ההולכות ומתממשות, מככבת כמובן טוטנהאם. התרנגולים החתימו אתמול על בסיס קבוע את מידו המצרי, אבל לא מסתפקים בכך. בדרך לקבוצה נמצאים שני הצרפתים, סטיד מלבראנק ופסקאל שימבונדה. הפלוס של טוטנהאם ממכירתו של מייקל קאריק למנצ'סטר יונייטד, יביא אותם לשלם סכום כולל של כ-11 מיליון ליש"ט עבור שני הצרפתים.

שימבונדה, שעד לפני שנה היה שחקן אלמוני, ביצע פריצה מרשימה במדי וויגאן ואף הוזמן לסגל נבחרת צרפת למונדיאל, והוא יאייש את עמדת המגן השמאלי, כשהקוריאני לי יונג פיו יעבור ככל הנראה לרומא. וויגאן רכשה את שימבונדה בקיץ שעבר תמורת 400 אלף ליש"ט, וכעת תקבל עליו סכום שינוע סביב 5.25 מיליון.

במלבראנק, קשרה ההתקפי של פולהאם, הייתה מעוניינת גם ווסטהאם, אלא שהעדפתו להגיע לטוטנהאם תכריע ככל הנראה את הכף לטובת התרנגולים. במסגרת עסקת מלבראנק, יעבור ווין ראתלידג' מטוטנהאם לפולהאם.

"אשלי קול צריך לסדר את הראש"

אחרי שנראה שמגן ארסנל ונבחרת אנגליה, אשלי קול, לא יעבור בסופו של דבר לצ'לסי, יו"ר התותחנים, פיטר היל-ווד, דוחק בקול "לסדר את הראש". היו"ר פירט: "הוא שחקן מצוין ואם הוא אכן ישאר, אני מקווה שהגישה שלו תהפוך לחיובית. אם הוא יהיה אומלל וכעוס, אין טעם בכך".

וילה רוצה את סביולה או דפו

אסטון וילה החתימה את קשרה הבולגרי של סלטיק, סטיליאן פטרוב, על חוזה ל-4 שנים. סלטיק קיבלה בתמורה 6.5 מיליון ליש"ט, כשהסכום עשוי לעלות ל-8 מיליון, על פי מספר תנאים בחוזה ההעברה.

פטרוב, שהצטרף לסלטיק ב-1999, יחדש את שיתוף הפעולה שלו עם מרטין אוניל, אחרי שזה אימן אותו בקבוצה מגלאזגו. גם פורטסמות התעניינה בשחקן, אך הארי רדנאפ הודה שכאשר הבין שמרטין אוניל בתמונה, פטרוב יעדיף לחבור עליו.

אוניל מחפש גם חלוץ, והבעלים האמריקאי החדש, רנדי לרנר, יעניק למאמן תקציב לרכישה של שחקן התקפה בעל שיעור קומה. שני השמות עליהם דובר בוילה פארק הם חבייר סביולה, חלוץ ברצלונה וג'רמיין דפו, חלוץ טוטנהאם. אלפרדו קרברה, סוכנו של הארגנטינאי, אישר את התעניינות הקבוצה האנגלית בשחקנו.

ליברפול רצתה את ניל, אבל נדחתה

ליברפול הגישה לאחרונה הצעה עבור בלם בלקבורן, לוקאס ניל, אבל נדחתה. הקבוצה ממרסיסייד הציעה לרוברס כ-2 מיליון ליש"ט על הבלם האוסטרלי בן ה-28, שמסיים את חוזהו בקיץ הבא, ועדיין לא חתם על חוזה חדש.

* חלוץ רדינג, לירוי ליטה, נעצר הבוקר בחשד לתקיפה. הוא נחשד שנגח בפניו של אדם באחד משווקי העיר בריסטול, ביום ראשון בבוקר. הקבוצה אישרה ששחקנה נעצר. ליטה, שכבש את שער הניצחון של רדינג במחזור הפתיחה מול מידלסברו, אמור להשתחרר במהלך היום בערבות.

* חלוצה הצרפתי של ליברפול, פלורן סינמה פונגולה, עבר לרקראטיבו וואלבה מהליגה הראשונה בספרד. פונגולה, שמשחק בנבחרת האולימפית של צרפת, חתם לעונה אחת ברקראטיבו, שעלתה לליגה בפעם השלישית בתולדותיה, לאחר שסיימה ראשונה בשנה שעברה בליגה השנייה.

עדכון ראשון: 30.8 10:31
עדכון אחרון: 30.8 16:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully