וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אסטוניה: "אי אפשר להפסיד שני משחקי בית רצופים"

עוזי דן

30.8.2006 / 8:49

ייל חוס פרסם את סגל 20 השחקנים למשחק מול ישראל. החלוץ אנדרס אופר חוזר, ואיתו ברור למאמן: "אנחנו חייבים להשיג נקודות"

ייל חוס, מאמן נבחרת אסטוניה, פירסם אתמול סגל של 20 שחקנים לקראת המשחק עם ישראל בשבת, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008.

אנדרס אופר, החלוץ הבולט של אסטוניה, חוזר לסגל לאחר שלא שיחק מול מקדוניה לפני שבועיים (1:0) בגלל פציעה. אופר בן ה-28 ירשום בשבת את הופעתו המאה במדים הלאומיים ואתמול, אחרי הזימון, הוא אמר: "אסור לנו להפסיד עוד פעם בבית".

לישראל יש אולי בעיה בהתקפה, אבל לנבחרת אסטוניה יש בעיה קשה בהגנה. רוב שחקני ההרכב בחולייה האחורית נחתכו מהסגל הרחב, שכולל 25 שחקנים והחל את האימונים בשבוע שעבר, בגלל פציעות. המגן הימני טיט אלאס, המגן השמאלי אורמאס רובה והבלם האחורי לייבו ליטמה פצועים. גם החלוץ ולדיסלב גוסב והקשר אוט ריינומאה לא כשירים להתמודדות והם נעדרים מהסגל.

למרות מספר הפצועים הרב, החזרה של הכוכב אופר, יחד עם העובדה שלבאדיה טאלין הפכה בשבוע שעבר לקבוצה האסטונית הראשונה אי פעם שהעפילה לסיבוב הראשון בגביע אופ"א, מוסיפה אופטימיות רבה לנבחרת האסטונית שהתכנסה אתמול בטאלין.

המאמן חוס, שיערוך היום מסיבת עיתונאים, הסביר אתמול לכתבים האסטונים כי הוא "לא רוצה להפעיל לחץ על שחקניו אבל זה ברור שאסטוניה חייבת להשיג נקודות, לאחר שפתחנו לא טוב את הקמפיין. ישראל אמנם נבחרת חזקה ממקדוניה, שניצחה אותנו, אבל אני מאמין שהמתפרצות שלנו יעשו הרבה בעיות לישראלים. אי אפשר להפסיד שני משחקי בית ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully