וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי לא מבקש הרבה

משה בוקר

30.8.2006 / 8:30

רק פנייה של דרור קשטן, שמודיע לו: "זה הסגל שלי למשחק". אבל המאמן הלאומי מסרב לשתף פעולה, ולוי מודה: "נמאס לי מהסיפור הזה"

מה בסך הכל גיא לוי מבקש? טלפון אחד קטן, לפני פרסום הסגל, רק כדי לדעת מי משחקניו יוזמן לנבחרת הבוגרת. טלפון קטן, זה כל הסיפור, אבל את [[דרור קשטן]] זה לא מעניין.

הזימון של דקל קינן וטוטו תמוז לסגל הנבחרת הוליד בתקשורת ציטוטי התרגשות של שני שחקני הנבחרת הצעירה, אבל את מאמנה גיא לוי זה עיצבן מאוד. השניים, שחקני הרכב בנבחרת הצעירה, לא ממש אמורים לשחק מול אסטוניה בבוגרת, שלא לדבר על העובדה שלוי שוב למד על הזימון של שחקניו דרך התקשורת.

"נבחרת ישראל, עם שלל כוכביה, מסוגלת לעבור את המשחקים מול אסטוניה ואנדורה גם ללא שחקני האולימפית. במיוחד כשהם לא נחשבים לשחקנים מובילים, אבל עבור האולימפית הם שחקנים בכירים מאוד", מסביר לוי. "נמאס לי כבר מהנושא הזה. אני אתעסק עם מה שיש לי. כבר התייאשתי מהסיפור".

לפני היציאה למחנה האימונים בסלובניה פנה מאמן הצעירה לקשטן וביקש ממנו לדעת איזה שחקנים מהאולימפית הוא מתכוון לזמן. המאמן הלאומי השיב לו "תמתין למסיבת העיתונאים ואז תדע". הדברים של קשטן הצליחו להרגיז את לוי, שפנה לראשי ההתאחדות וביקש מהם לקבוע סדרי עבודה תקינים בין שתי הנבחרות, כפי שנהוג באירופה.

לוי האמין כי היו"ר איצ'ה מנחם יטפל בנושא, אולם גם השבוע הוא הופתע לשמוע דרך התקשורת כי לא יוכל להשתמש בתמוז וקינן במשחק על הכרטיס לשלב הפלייאוף במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 20, נגד טורקיה בשבוע הבא.

בסגל של קשטן נמצאים ארבעה משחקני הנבחרת הצעירה: שלומי ארבייטמן, עמית בן שושן, דקל קינן וטוטו תמוז. הפעם אבירם ברוכיאן הוחזר לאולימפית, לאחר שלא זומן על ידי קשטן.

גורם בנבחרת הצעירה הסביר אתמול את המצב. "תמוה מאוד שבין קשטן לגיא לוי אין שום קשר.

עד לפני תקופה לא ארוכה הם נפגשו בבתי קפה ושוחחו על כדורגל, החליפו דעות, ודיברו על שיתוף פעולה. פתאום, בלי שום הסבר, נוצר נתק מוחלט. מישהו כנראה לא מעוניין שהנבחרת האולימפית תצליח וגורם לפגיעה בה".

שאול איזנברג, קצין העיתונות של הנבחרת, הגיב: "דרך התנהלותם של יו"ר ההתאחדות והמאמן הלאומי אינה מתנהלת בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully