וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקנים בזעיר אנפין

אורי משגב

30.8.2006 / 7:22

המהלך המיותר והמביש לפיטוריו של יצחק שום ישאיר צלקת עמוקה בהפועל ת"א. ככה זה כשקבוצה מנוהלת על ידי עסקנים קטנים

הנה הישגיו של יצחק שום עם הפועל ת"א עד כה: העפלה לסיבוב הראשון של גביע אופ"א אחרי ניצחון חוץ מזהיר 0:3, ללא ביתיות; ניצחון יוקרתי על המיליונרים של בית"ר ירושלים בגביע הטוטו; תיקו חוץ, שכלל חזרה מפיגור והחמצת פנדל במשחק פתיחת העונה נגד הקבוצה שסיימה את העונה הקודמת במקום הרביעי וגם התמודדה בגמר הגביע. ללא ספק רזומה מחפיר.

הנה תקציר הקריירה של שום יצחק: מגדולי הכדורגלנים ששיחקו כאן, חבר כבוד בנבחרת מקסיקו 70' האגדית; עונה ממזרית ומבריקה כמאמן בית"ר ת"א הפיצפונת; תשע שנים בנבחרת כעוזרם של שרף ונילסן; העפלה היסטורית עם מכבי חיפה לליגת האלופות והופעה מרשימה בשלב הבתים, כולל ניצחונות על אולימפיאקוס ומנצ'סטר יונייטד (ללא ביתיות); דאבל סנסציוני עם פנאתינייקוס; הדרכת קבוצות בליגה הרוסית והבולגרית. ללא ספק פישר.

אני לא שולט ברזומה של מוני הראל, אבל אומרים שהוא בחור טוב. גם רשימת ההישגים הניהוליים של עו"ד שחר בן עמי חמקה איכשהו מעיניי. מספרים שהוא אוהד ותיק של מכבי ת"א, מייצג בין השאר את סלים טועמה ומשתדל בכל כוחו להביא הנה שחקנים זרים מטעמו. אני מבין שמדובר בתותחי ניהול כבדים, משהו מהקליבר של ברלוסקוני ולפורטה, אבל אם הדחתו של שום היא עדיין עניין הפיך איכשהו, הייתי מעוניין ללחוש להם עצה קטנה - שבו בשקט.

שבו בשקט, חבורת עסקנים זעירים שכמותכם. הרפו מהאיש, רדו מהעץ המפלצתי שטיפסתם עליו, ואחרי שתתאפסו נסחו מכתב התנצלות וצרפו אליו זר פרחים ענק. כל תוצאה אחרת של הסכסוך המופרע הזה תרשום אתכם בספר ימי המועדון המפואר הזה לדיראון עולם, כאנשים שנתנו ידם למהלך הכי מביש, מטופש, לא ענייני ולא מנומק בתולדות הכדורגל הישראלי. האמת, אתם כבר רשומים שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully