וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לאבו סיאם ושינה: אל תבואו לאימונים

ניר איסקוב

29.8.2006 / 22:22

השחקנים, ששוחררו בפגרה על ידי המאמן אלי כהן, זומנו לשיחה עם המנהל בה הורה להם שלא להתאמן עם שאר הקבוצה. שמיר מסייע בזר חמישי

סאלם אבו סיאם ויקיר שינה, ששוחררו במהלך הפגרה על ידי אלי כהן ממכבי ת"א וטרם מצאו קבוצות חלופיות, זומנו היום (שלישי) לשיחה אצל מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, שביקש מהם להפסיק להתאמן עם יתר השחקנים, לפי דרישת המאמן.

אבו סיאם ושינה יקבלו תכנית אימונים מיוחדת שהוכנה להם על ידי מאמן הכושר, ד"ר איציק בן מלך, ויתאמנו לבדם בקרית שלום בזמנים שבהם הקבוצה לא מתאמנת. כאמור, שני המגינים אינם נמצאים בתכניות של אלי כהן, שמעדיף שלא לשתפם במשחקונים הפנימיים ובתרגולים הטקטיים שהוא עורך.

איש העסקים, מאיר שמיר, הוא ששידך למכבי ת"א את הספונסרים החדשים, UMI ושברולט, המחליפים את רסידו בקדמת החולצות. מכבי אמורה לקבל סכום הנאמד ב-700 אלף דולר, ובקבוצה שיבחו את סיועו של שמיר. הסכום יסייע לקבוצה לצרף זר חמישי, כפי שאלי כהן מעוניין, ככל הנראה בעמדת הקשר השמאלי.

למעשה, מלבד ארז מסיקה, אין למכבי אף שחקן 'טבעי' בתפקיד, וכהן זיהה את הבעיה. יוסי שבחון, ששיחק בעמדת הקשר השמאלי נגד בית"ר ירושלים, יוסט במקרה כזה לצד ימין או כקשר מאחורי החלוצים, כמו שהוא שיחק בפ"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully