וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תגיש תלונה במשטרה על אובדן הכנסה

רומן רוזנבלט

30.8.2006 / 18:14

במועדון מעריכים אובדן הכנסה השווה בערכו לכמות של 1,500 כרטיסים. פסל בדמותו של שפיגלר יוצב מחוץ לאצטדיון החדש

מכבי נתניה קיימה היום אימון ממנו נעדרו אורן זיתוני, שעבר בהצלחה ניתוח אורתרוסקופיה, ויחל ממחר בתרגילי פיזיוטרפיה כחלק מהשיקום שהומלץ על ידי הצוות הרפואי של המועדון. לירן שטראובר שהתחתן אמש קיבל גם היום חופש ויחזור להתאמן מחר. הקשר שי בירוק ספג מכה מעל עינו באימון היום ונזקק לתפרים. אסי וסיהון הושאל היום לנצרת עילית.

בקבוצה ממשיכים לחקור את עניין ההפרש בכמות הכרטיסים שנמכרו למשחק מול מכבי חיפה לעומת סך מספר האנשים שנכנסו למשחק על פי המשטרה ומחר (רביעי) יגיש המועדון תלונה רשמית במשטרה בנושא אובדן הכנסות במשחק מול מכבי חיפה. האובדן מוערך בחסרון של כ-1,500 כרטיסים.

לפני תחילת האימון שוחח דניאל יאמר עם הקשר אמיר טגה שאיבד את אחיו, אבי ז"ל, לפני כשבועיים. יאמר הודיע לשחקן כי בכוונת המועדון להשקיע כ-10,000 דולר במקום מגוריו, קריית עקרון, ולבנות תשתית לבית ספר לכדורגל למען הילדים האתיופים שבעיר. יאמר הבטיח לשחקן כי ינציח את זכר אחיו בכך שיקרא לבית ספר לכדורגל על שם אחיו, וכמו כן ציין בפניו כי ההנהלה והצוות המקצועי במועדון, וכן אמיר טגה בעצמו יהיו מעורבים בבניית בית הספר ובהתפתחותו.

הגינאי מאמדובה קמארה צפוי לנחות בישראל בסופו של דבר רק ביום חמישי. באותו היום תערוך הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הכח עמידר ר"ג באיצטדיון וינטר בשעה 17:30.

הקשר איברהים עבדול ראזאק ינחת מחר (רביעי) לפנות בוקר על מנת לעבור ניתוח בברכו ולהתחיל בתהליך שיקום, כאשר יתכן וישחק במכבי נתניה עוד העונה או בעונה הבאה במידה ויעבור בהצלחה את התהליך.

"נתניה ועוד 15" - עכשיו הפסל

ועדת הכספים של עיריית נתניה התכנסה ביום שני ואישרה תקציב בגובה עשרה מיליון שקל להקמת 10 פסלים שיוצבו ברחבי העיר. במהלך ישיבת ועדת הכספים הציע חבר מועצת העיר, אדיר בנימיני, כי ראוי שפסל אחד יהיה בדמותו מוטל'ה שפיגלר. הפסל יוצב בדמותו של כוכב העבר ברחבת הכניסה לאצטדיון הכדורגל החדש.

בנוסף, שפיגלר קיבל היום את הצעתו של נשיא מכבי נתניה, דניאל יאמר, לשמש כנשיא הכבוד של האגודה. ביום ראשון הקרוב בשעה 19:30 יוזמנו כל שחקני מחלקת הנוער, הוריהם, מנהלי המחלקה והמאמנים לאצטדיון "הקופסא", שם יתקיים טקס קבלת הפנים הרשמי של שפיגלר.

יאמר התייחס למינוי כוכב העבר: "אחת המשימות שיהיו למוטל'ה היא לחזק עוד יותר את מחלקת הנוער ולהתרכז בצורה רצינית בעתיד מכבי נתניה. אנחנו צריכים אנשים עם ניסיון, ידע ואהבה למועדון כמו שיש למוטל'ה שפיגלר, ואני שמח שהחזרנו אדם כמוהו הביתה".

שפיגלר עצמו אמר היום: "נעים לבוא הביתה במיוחד כשהבעלים החדשים לא היה כאן בגלגולים הקודמים שלי. האתגר גדול ומרתק, ואני יודע בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות כדי להצעיד את המועדון ובמיוחד את מחלקת הנוער שלו למקומות שבמכבי נתניה יהיו גאים".

הקבוצה ערכה היום (רביעי) אימונים בבוקר ובצהריים, מהם נעדר אורן זיתוני, שעבר אתמול ניתוח ארתוסקופיה ועדיין מתאושש. אדריאן פיטו התלונן על כאבים ברגלו, שמהם הוא סובל בימים האחרונים. בהוראת הצוות הרפואי הוא שוחרר מהאימון והצטווה לנוח ביומיים הקרובים. פיטו יחזור לאימונים בשבוע הבא.משחק האימון שהיה אמור להתקיים מחר מול הכח עמידר ר"ג בוטל. הקשר איברהים עבדול ראזאק נחת הבוקר בישראל וצפוי לעבור בדיקות רפואיות בימים הקרובים.

עדכון ראשון: 29.8.06, 21:27
עדכון אחרון: 30.8.06, 18:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully