וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי שוחח עם שמעון גרשון לגבי דומב

ניר איסקוב

29.8.2006 / 21:28

מאמן בני יהודה קיבל המלצה חמה מבלם בית"ר ירושלים על חברו לשעבר בהפועל ת"א. בלם ברזילאי להתרשמות, אכזבה מכמות הקהל ביום ב'

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, טלפן אתמול (שני) לבלם בית"ר ירושלים, שמעון גרשון, כדי לקבל את חוות דעתו על אסי דומב, בו מעוניין המאמן.

גרשון, ששיתף עם דומב פעולה ב-6 העונות האחרונות, המליץ לשירזי בחום על הבלם בן ה-32. יש לציין כי בשבוע האחרון כלל לא התקיימו מגעים בין דומב להנהלת בני יהודה. המנכ"ל משה דמאיו, אף אמר לוואלה! ספורט: "דומב הוא לא אופציה מבחינתנו. אם שירזי אמר לתקשורת אחרי המשחק הליגה נגד הפועל ת"א שהוא מעוניין בו, זה בטח היה רק מתוך נימוס".

בינתיים, הנפיקו בקבוצה ויזה לבלם הברזילאי, נדסון פריירה, אך טרם הצליחו לארגן עבורו כרטיס טיסה. פריירה, לשעבר שחקן סנטוס הברזילאית, אמור להגיע להתרשמות במהלך השבוע הקרוב.
במשחק אתמול מול הפועל ת"א, נכח גם ארנסט אטצ'י, ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה וכיום משתייך לבני לוד מהליגה הלאומית, ובסיומו שוחח עם היו"ר חזי מגן. בשכונת התקווה היו שמחים לראות את הבלם הקמרוני חוזר, אולם מאמן בני לוד, יעקב הלל, הבהיר כי אין כוונה לשחררו.

בקבוצה התאכזבו מכך שכ-1,500 אוהדים כתומים בלבד הופיעו להתמודדות אמש, למרות שזו נחשבה כמשחק ביתי של בני יהודה. גורם במשרד הכרטיסים "לאן" גילה כי הקבוצה מכרה העונה כ-700 מנויים בלבד, לעומת כ-1,200 אשתקד.

במהלך הפגרה התפטר מתפקידו יו"ר חוג האוהדים, אבי בידרמן, ואחריו יתר חברי החוג, עקב חילוקי דעות עם ההנהלה, שלטענת האוהדים אינה קשובה אליהם. בידרמן: "קיבלנו הרגשה שלא סופרים אותנו ולא מייחסים לנו חשיבות. כשישבנו איתם בפגרה על מחירי המנויים ועל מבצעי שיווק לאוהדים, הם אמרו לנו 'תרצו תבואו, לא תרצו, אל תבואו'. היחס הזה בא לידי ביטוי בכמות הקהל אתמול". דמאיו אמר בתגובה: "זה נכון שציפינו שיהיה יותר קהל. נקווה שעם ההצלחות, גם הקהל יופיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully