וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיימוריאן האיראני חתם בבולטון

29.8.2006 / 19:30

אנדרניק טיימוריאן יעשה היסטוריה וישחק ביחד עם עידן טל וטל בן חיים בקבוצה האנגלית. מידו השלים העברתו לטוטנהאם. טרזגה נשאר ביובה

טוטנהאם השלימה את החתמתו של חלוצה המצרי של רומא, מידו, באופן קבוע, אחרי ששיחק בשורותיה ב-18 החודשים האחרונים כמושאל. המעבר יושלם כשהמצרי יקבל רשיון עבודה בריטי, ביומיים הקרובים.

מידו היה אחד ממצטייני הקבוצה בעונה שעברה, ואף כבש 11 שערים ב-27 הופעות. מרטין יול, מאמן התרנגולים אמר: "רצינו את להחתים את מידו מאז שההשאלה שלו נגמרה. אני אוהב אותו כשחקן. הוא מהווה תוספת גדולה לסגל, ועכשיו אפשר להגיד שהשלמנו את האופציות ההתקפיות שלנו".

גם המצרי היה מבסוט מהעסקה: "אני שמח לחזור. כל הזמן ידעתי והרגשתי שאני אחזור על בסיס קבוע לטוטנהאם. זה מעבר מצוין עבורי. יש לי כאן חברים טובים ואני שמח שאוכל לחבור אליהם שוב".

בינתיים לא הכל טוב בטוטנהאם. הקבוצה כבר הפסידה בשניים מתוך שלושת משחקי הפתיחה של העונה, ובתום המשחק מול אברטון בשבת (2:0 לאברטון) התפתחו חילופי מהלומות בין אדגר דוידס לדידייה זוקורה בחדר ההלבשה של הקבוצה.

ההולנדי האמוציונלי זעם על חבריו, שלא הצליחו לתרגם את יתרונם המספרי לניצחון, אחרי שקווין קילבאן מאברטון הורחק. זוקורה, שהגיע בקיץ האחרון מסט. אטיין ודוידס התקוטטו, רובי קין ניסה ונכשל בנסיונות הפרדה, ורק המאמן מרטין יול שם סוף למריבה.

אירני וישראלי נפגשו בבולטון

אנדרניק טיימוריאן, קשרה האחורי של נבחרת אירן, חתם בבולטון האנגלית, וישתף פעולה עם טל בן חיים ועידן טל. הקשר בן ה-23 זכה היום (שלישי) ברשיון עבודה, והצטרף משורות הקבוצה האירנית אבו מוסלם. הוא שותף בכל 3 משחקי נבחרתו במונדיאל האחרון, ובסך הכל רשם 11 הופעות בילאומיות עד כה.

מאמן בולטון, סם אלרדייס, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אנדרניק הוא שחקן מוכשר, ואני מאמין שהוא יסתגל היטב לפיזיות של הכדורגל בפרמיירליג. הוא הרשים הרבה אנשים במונדיאל, והקדמנו הרבה קבוצות אחרות במרדף על שירותיו".

בולטון קרובה גם להחתמתו של מגן נבחרת צ'כיה, פאבל מיירס, מקבוצת זניט סט. פטרסבורג הרוסית.

יובנטוס דחתה הצעה על טרזגה

יובנטוס ממשיכה לסרב למכור את דויד טרזגה. כלי תקשורת איטלקים ואנגלים טענו ביממה האחרונה ש"הגברת הזקנה" דחתה הצעה של 25 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד עבור החלוץ הצרפתי. "דויד ישאר ביובה", טען מנהלה הטכני של הקבוצה מטורינו, אלסיו סקו, "יש לו הסכם איתנו, והוא כבר אמר שישאר". ביום חמישי בלילה יחלוף מועד ההעברות הנוכחי באירופה, ועד אז צפויות התפתחויות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully