וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו יחליט: אינטר או מילאן

29.8.2006 / 13:48

החלוץ הברזילאי, שהתלבט לאן לעבור הקיץ, יצטרך לקבל החלטה עד סוף מועד חלון ההעברות בעוד יומיים. ויירי חתם לעונה באטלנטה

רונאלדו, חלוצה הברזילאי של ריאל מדריד, שסיים את דרכו במועדון הפאר הספרדי, יעבור ככל הנראה לאחת משתי הקבוצות הבכירות במילאנו. בעוד יומיים ייסגר חלון ההעברות ואם לא ימהר השחקן להחליט הוא עלול לפספס את הרכבת.

מילאן שכבר הביעה את התעניינותה בשבוע שעבר מוכנה לקנות את השחקן, אך בשום אופן לא לענות להצעתו של חואן רמון קלדרון, נשיא הלבנים, שהציע עיסקת חליפין, במסגרתה קאקא יעבור למדריד.

מן הצד השני של העיר, רוצה אינטר להחזיר את השחקן לשורותיה. גם כאן מעוניין קלדרון בעיסקה בה יועבר רונאלדו לאינטר תמורת אדריאנו בנוסף ל-7 מיליון פאונד.

רונאלדו עצמו נשמע אובד עצות: "אני באמת לא יודע איזו חולצה אני אלבש ומה יהיה היעד שלי. שחקני כדורגל הם תמיד האחרונים לדעת".

הברזילאי הבינלאומי שאיבד ממניותיו בשנה האחרונה אחרי עונת נפל במדריד והאכזבה במונדיאל, היה שמח על התעניינותן של הקבוצות הבכירות באיטליה בו: "אינטר הבהירה שהיא מעוניינת בי וזה תמיד נחמד לחשוב על התקופה הטובה שעברתי שם, אולם אני לא יכול להבטיח למוראטי, נשיא אינטר, שאני לא אחתום במילאן. בכל אופן תמיד טוב ששתי קבוצות כאלה מביעות בי אמון".

ויירי ישחק באטלנטה

חלוץ מזדקן נוסף שמחפש קבוצה הוא כריסטיאן ויירי. השחקן שנתן עונות מצויינות בעבר באתלטיקו מדריד, לאציו, אינטר ועוד, ילבש בעונה הבאה את מדיה של אטלנטה.

חלוץ הנבחרת האיטלקית לשעבר, שחתם על חוזה בספמדוריה, החליט לתלות את הנעליים, אך זגזג שוב וחתם על חוזה לעונת אחת וישתכר במשכורת מינימום, בקבוצה בה הוא שיחק בעבר בעונת 95/96.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully