וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר יורדת לעת עתה מדאראו

אסף שקד

29.8.2006 / 12:36

בירושלים לא רוצים לפגוע בסמכותיות של ארדילס, שהתנגד בעבר לבואו. מהאימון נעדרו 9 שחקני נבחרת. יצחקי: "השתחרר הרבה לחץ"

בית"ר ירושלים ערכה היום (שלישי) אימון בוקר לאחר היום החופשי שקיבלה אתמול. האימון התקיים בסגל מצומצם, ללא תשעת שחקני הנבחרת וללא המאמן אוסוולדו ארדילס, שנשאר בבית בעקבות מחלה. מי שכן הצטרפו לאימון ועיבו את הסגל היו אלי ששון, שחזר מפציעה ממושכת, והחלוץ הגנאי בוקרי סאדאת, שיתאמן בתקופה הקרובה בבית"ר ירושלים עד שימצא קבוצה שתקלוט אותו לעונה הקרובה.

את האימון העביר מאמן הכושר דרור שמשון בעזרת עוזר המאמן אמיליו קאמיסו, כשהדגש באימון היה בעיקר על הכושר הגופני של השחקנים. ובאותו נושא, המגעים שהתנהלו עם מאמן הפיזיות, טיבריוס דאראו, הושהו לפי שעה. דאראו, שהיה אמור להגיע השבוע לקבוצה ולהתחיל את עבודתו, לא יגיע לעת עתה, וזאת עקב החלטה שלקחה הנהלת הקבוצה על מנת לא לפגוע בסמכויותיו של ארדילס, שדחה בעבר את עזרתו של דאראו.

מחר, בנוסף לתשעת שחקני הנבחרת, ייעדרו מאימון בית"ר גם אלירן דנין, אבירם ברוכיאן וברק יצחקי, שיערכו אימון עם הנבחרת האולימפית.

ברק יצחקי התייחס היום לאווירה בקבוצה: "אחרי הניצחון על מכבי ת"א השתחרר הרבה לחץ, ומרגישים את זה בצורה בולטת באווירה שיש עכשיו בקבוצה. יש לנו עכשיו כמעט שבועיים להתכונן למשחק מול הפועל ת"א, ולמרות שיש לחץ כבר מעכשיו לקראת המשחק הזה, אנחנו נגיע רגועים ומוכנים למפגש מולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully