וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום משחרר קיטור

ניר איסקוב

29.8.2006 / 21:44

מאמן הפועל ת"א תוקף את הנהלת הקבוצה: "אם יש פירסומים לגבי בלי תגובה, סימן שפוגעים בי". המשבר בין הצדדים על סף פיצוץ

למרות האווירה הטובה, לפחות מעל פני השטח, ששררה בהפועל ת"א לפני ואחרי הניצחון מול דומז'אלה הסלובנית בגביע אופ"א, הרי שהתיקו המאכזב אתמול (שני) מול בני יהודה, פתח שוב את קופת השרצים במועדון.

יצחק שום הסכים להגיב הערב בקצרה ואמר: "מי שפוגע בכבוד שלי, שישלם. אם יש פירסומים לגביי בלי תגובה של הפועל, סימן שפוגעים בי. אם לא רוצים אותי, שיפטרו אותי". הנהלת הפועל ת"א סירבה להגיב לדבריו של שום.

בינתיים העביר המאמן את אימון הערב כרגיל, בעוד אף אחד מחברי קבוצת הניהול לא הגיע. כ-10 מאוהדי הקבוצה פרצו במהלך האימון לדשא כדי להביע תמיכה במאמן, קראו לעברו קריאות עידוד, והתפנו כעבור מספר דקות בשקט מהמגרש. מחוץ למתחם התגודדו כ-100 אוהדים שבאו לתמוך ביצחק שום, אחד מהם, יקי שוורץ, אמר: "כולנו תומכים בשום ב-100% בגלל העבר שלו. אנחנו מרוצים מהיכולת המקצועית של הקבוצה. הפועל משחקת כדורגל יפה שלא ראינו כמותו הרבה שנים. הסיבות של ההנהלה לפטר את שום לא מעניינות אותנו. שום פה והוא ישאר פה. כל אחד מהאוהדים שהגיע לפה, בא באופן עצמאי. קראתי את הידיעות באינטרנט מהצהריים, כעסתי ולכן באתי. אם ההנהלה תפטר אותו, היא בעצמה כבר לא תרצה להיות פה".

מוקדם יותר היום, פרקליטו ומקורבו של יצחק שום, עו"ד ארצי בן יעקב, מתח שוב ביקורת חריפה על יחס הנהלת הפועל ת"א כלפי המאמן, לאחר שכבר עשה כן בראיון עיתונאי לפני כשבוע וחצי: "ההנהלה רוצה לאלץ אותו להניח את המפתחות, אבל היא לא תקבל את התענוג הזה, כי שום הוא איש עבודה. הם עושים לו ציד מכשפות, והדליפו בכותרת בעיתון על השכר שלו. ההתנהלות שלהם זו תופעה בלתי נסבלת.

"הם אפילו מבקרים את ניהול המשחק שלו. מי אתם, מוני הראל ושחר בן עמי, שמותחים ביקורת? מה ששום שכח בכדורגל, הם לא ילמדו עוד 20 שנה. כל יום הם מוציאים לעיתון דבר אחר. הם לא הסתירו את הכוונה לפטר את שום כבר נגד הסלובנים, אבל קרתה להם 'תקלה' שהוא ניצח. כימיה אין שם.

"כנראה שהביאו אותו כתשובה לקהל, אחרי שקשטן וגרשון עזבו, ועכשיו הם מחפשים להיפטר ממנו. כל עוד אני עו"ד וחבר שלו, אם ירצו לפטר אותו, יצטרכו לעמוד מולו כמו גברים ולומר לו שייקח את הדברים שלו ויילך הביתה. אלו לא יחסים נורמאליים בין הנהלה למאמן, ואגודה לא יכולה להתנהל בצורה כזו. לצערי, לא ראיתי שום ניסיון שלהם ליזום מהלך כדי להפשיר את הקרח. רק שייקחו בחשבון שגט עולה כסף".

גורם המקורב למועדון אמר לוואלה! ספורט: "ברור שההתבטאויות של עו"ד בן יעקב זה לא מוסיפות למצב הרוח של קבוצת הניהול. זו פעם שנייה כבר שהוא יוצא נגדם בתקשורת, והוא מלבה את המתיחות בין ההנהלה למאמן. לא יכול להיות שבעונה שיש להפועל ת"א תקציב גבוה, מעל 30 מיליון שקל, ההנהלה לא מפסיקה לשמוע מהמאמן על מחסור בשחקנים".

ברוך דגו התייחס למתיחות בין ההנהלה לשום: "קמתי בבוקר והופתעתי לראות את מה שכתוב. אני לא מרגיש שיש בלאגן. זה לא מעניין אותי. שומי בסדר גמור, הוא עוןבד איתנו בצורה טובה, וזה אנחנו שמאכזבים. לכל אדם צריך לתת זמן, אותו הדבר היה איתי, צריך סבלנות. אני מעדיף לא לחשוב על פרידה משום, ואני מאוד מקווה שהוא ישאר".

עדכון ראשון: 29.8 12:50
עדכון אחרון: 29.8 21:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully