וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את אנדורה צריך לנצח בכל מגרש"

רומן רוזנבלט

29.8.2006 / 11:43

יוסי בניון נשמע נחוש באימון הנבחרת הערב. קולאוטי, שקיבל תעודת מעבר, יוזמן לסגל מול אסטוניה, אם יתקבל האישור בזמן

חדשות טובות לנבחרת ישראל. רוברטו קולאוטי, הארגנטינאי לשעבר וכיום הישראלי של מכבי חיפה, קיבל היום (שלישי) ממינהל האוכלוסין במשרד הפנים תעודת מעבר. המשמעות של אותה תעודת המעבר היא שקולאוטי יוכל לשחק במדי נבחרת ישראל, דבר שלא יכול היה לעשות בסטטוס הקודם שבו היה נתון.

עכשיו בהתאחדות לכדורגל יזדרזו להעביר לאופ"א ולפיפ"א את כל המסמכים הדרושים כדי לאפשר לקולאוטי לקחת חלק בקמפיין הקרוב של הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה. במידה שהאישור יגיע בזמן הקרוב, החלוץ החיפני עשוי לשחק כבר בשני המשחקים הקרובים של הנבחרת, מול אסטוניה ואנדורה.

בסגל שפירסם אתמול (שני) דרור קשטן נפקד שמו של קולאוטי, כיוון שהמאמן לא סבר שהוא יוכל לשתפו במשחקים הקרובים. סביר להניח, כאמור, שאם האישורים הנדרשים יגיעו מההתאחדות האירופית, מקומו של קולאוטי מובטח בסגל של קשטן.

קולאוטי, אם יאושר בפיפ"א, יהיה הזר השני בלבד שילבש את מדי הנבחרת. גם הראשון היה ארגנטינאי, אנטוניו בונזי ז"ל, חלוץ שהגיע בתחילת שנות השישים לבית"ר תל-אביב, יחד עם חברו, קרלוס בוסטמנטו. בונזי שיחק במדי הנבחרת פעם אחת, מול יוגוסלביה שניצחה 0:2 בשנת 1961.

* רשות השידור הודיעה היום (שלישי) כי היא עמדה בהבטחתה לשידור משחקי נבחרות ישראל, והשלימה את רכישת זכויות השידור לששת משחקי החוץ של נבחרת ישראל בקדם אליפות אירופה בכדורגל. המשחק מול אסטוניה, אם כך, ישודר בערוץ הראשון ביום שבת ב-21:00.

גרשון: "מאד מאכזב לא לשחק בבית" (דני בורשבסקי וואלה! ספורט)

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) אימון ראשון לקראת שני המשחקים הראשונים במוקדמות יורו 2008, מול אסטוניה בטאלין בשבת ומשחק "בית" מול אנדורה בניימיכן, הולנד, ביום רביעי הבא.

השחקנים נראו נרגשים מאוד, במיוחד המוזמנים החדשים דקל קינן וטוטו תמוז. "מרגש מאוד לקבל זימון לנבחרת הלאומית, זה חלומו של כל ילד", אמר קינן. "אני לא מצפה להיכנס ישר ולשחק, אני בתחילתו של תהליך".

הקפטן הטרי יוסי בניון, שקיבל עוד לפני האימון מגן מיוחד לרגל הופעתו החמישים בנבחרת, אמר: "אנחנו באים כדי לנצח. חשוב מאוד לפתוח את הקמפיין בצורה טובה.זאת החלטה מאכזבת שלא נשחק לפחות כרגע בישראל אבל בכל מקרה המשחק הראשון הוא משחק חוץ באסטוניה ואנחנו צריכים להתכונן אליו. נגד אנדורה אנחנו צריכים לנצח בכל מגרש".

גם שמעון גרשון לא אוהב את ההחלטה של אופ"א: "מאוד מאכזב לא לשחק בבית. נכון שמדובר בנבחרות פחות טובות מישראל אבל אסור לנו לזלזל בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully