וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תחליט: הולנד או מולדובה. גזל סיכם

משה הרוש

29.8.2006 / 14:12

בחיפה שוב התבלבלו, ולאלופה התברר שהיא חייבת להודיע לאופ"א עד יום ג' בערב איפה תארח את ליטקס לובץ'. גזל סיכם לשלוש עונות

מכבי חיפה הפסידה אתמול (שני) זמן יקר בחיפושיה אחר מגרש חלופי לארח בו את המשחק נגד ליטקס לובץ' בסיבוב השלישי בגביע אופ"א. מדובר בחדשות רעות מבחינת חיפה, שכן היא מחויבת להעביר את החלטתה לגבי האיצטדיון החלופי עד היום (שלישי) בערב - החלטה שטרם התקבלה.

העיכוב נבע מחוסר הבנתה של חיפה את משמעות ההתפתחויות אתמול באופ"א. העובדה שאופ"א קיבלה החלטה יצרה בלבול במועדון, כשלא היה מובן אם המשמעות היא השארת ההחלטה שלא לקיים משחקים בארץ על כנה, או שצפויה הודעה במועד מאוחר יותר.

כעת בחיפה בודקים שתי אופציות, אחת בניימיכן, הולנד (האפשרות המובילה), והשנייה בקישינב, מולדובה. בימים הקרובים צפוי המנכ"ל איתמר צ'יזיק לצאת לחו"ל כדי לסגור את הנושא. במקביל נערכים בקבוצה גם לאפשרות לארח בבלומפילד, למרות שהסיכויים לכך קלושים. לא מו הנמנע שחיפה תפנה לאופ"א כדי לקבל הארכת זמן למתן התשובה, ואף תנסה כנראה לערער על ההחלטה.

גזל סיכם לשלוש עונות (מאת: רומן רוזנבלט)

הקשר רביד גזל סיכם ל-3 עונות נוספות במכבי חיפה לאחר פגישה משולשת שכללה אותו את פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד ומנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק. החוזה החדש סגור כמעט במלואו, למעט מספר פרטים טכניים שלא יפריעו לחתימה הסופית על ההסכם בקרוב. השחקן צפוי להשתכר בכ-110 אלף דולר לעונה.

הבוקר ביקר שלומי ארבייטמן, חלוץ חיפה והנבחרת הלאומית, אצל ילדים מעמותת "קו לחיים", ביניהם ילדים נכים וחולי סרטן השוהים במחנה קיץ ב"בית גולדמינץ" בנתניה.

ביום שני הקרוב תקיים מכבי חיפה את משחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקוה כרגיל, למרות העובדה כי שחקנים רבים ייעדרו מן המשחק עקב משחקי נבחרות ישראל. משחק האימון מול הפועל חיפה ביום חמישי יתקיים ב-18:00 ויהיה סגור לקהל הרחב, משום ששתי הקבוצות רוצות לחסוך בהוצאות שיטור. היום יעביר רוני לוי את האימון הראשון השבוע, ללא שחקני הנבחרות, אך עם אלן מסודי שלא יצא לקונגו בשל המצב הביטחוני שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully