וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדני חתם בקלימאמיו בולוניה

29.8.2006 / 10:35

הרכז האמריקאי, ששמו הוזכר בהקשר למכבי ת"א והפועל ירושלים, עשה מעבר מאולמפיאקוס לארץ המגף. פרד האוס חתם בטאו ויטוריה

תיוס אדני (33, 178) חתם לשנתיים בקלימאמיו בולוניה. שמו של הרכז, שנקשר במהלך הקיץ עם קבוצות מכבי ת"א והפועל ירושלים עשה מעבר מיוון, שם שיחק באולמפיאקוס והעמיד מספרים של 13.3 נקודות ו-4.4 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוליג. כזכור, בשנה שעברה פגשה מכבי את אולמפיאקוס ואדני בסדרת רבע הגמר וניצחה 1:2.

הרכז האמריקאי החל את הקריירה במכללת UCLA עימה זכה בתואר ה-NCAA, לאחר מכן שיחק שלוש שנים ב-NBA. בעונת 99', חבר לקבוצה המופלאה של ז'לגיריס קובנה שהדהימה וזכתה באליפות אירופה.

אדני שיחק בעברו בארץ המגף, בקבוצת בנטון טרוויזו, עמה הגיע בעונות 2002 ו-2003 לפיינל פור היורוליג. בשתי עונות אילו נבחר השחקן לחמישיית היורוליג.

פרד האוס עבר לטאו ויטוריה

פרד האוס חתם לעונה אחת בקבוצת טאו ויטוריה הספרדית. הגארד האמריקאי (28, 196) ששיחק בעבר בקבוצת ריטאס וילנה תחת הדרכתו של מאמן מכבי ת"א הנוכחי, נבן ספאחיה, זכה עימה בגביע יול"ב ב-2005. שמו של האוס נקשר עם מכבי ת"א, אך לבסוף חתם בקבוצה הספרדית.

ויטוריה, שהגיעה בשנה שעברה לפיינל פור היורוליג, אך הובסה על ידי מכבי ת"א, החתימה את הגארד, שרשם ממוצעים של 11.9 נקודות ו-3.6 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוליג. למרות המספרים, זוהי החתמה מוזרה קמעה, שכן האוס הוא שחקן בקליבר נמוך אליו מכוונים בסגנית האלופה הספרדית, המתיימרת להוות כוח משמעותי באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully