וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוכזבים אך מרוצים

ניר איסקוב

29.8.2006 / 0:23

בהפועל ת"א ובני יהודה לא ידעו אם להתאכזב מהיכולת החלשה, או להיות מרוצים מהעובדה שבכל זאת השיגו נקודה בתיקו 1:1 משמים

ברני ארדוב

במפגש בין הדכאון האירופי של בני יהודה והאופוריה האדומה של הפועל תל אביב ניצח הדכאון. שלנו. בגדול. שתיים מהנציגות שלנו בגביע אופ"א, המוצלחת והגרועה מביניהן, סיימו את משחק הבכורה שלהן העונה ב-1:1 מייגע, מעייף, מתיש, סוחט וכל מילה אחרת שתמצאו לנכון להכניס כאן.

האכזבה הגדולה יותר היא כמובן מהפועל, שאחרי נס דומז'אלה המופלא הציגה יכולת בינונית מינוס מול היציעים הריקים של בלומפילד, התקשתה להחזיק בכדור, נראתה מתוסכלת ולא מחוברת. בצד השני, אף אחד לא ציפה יותר מדי מבני יהודה, אחרי התבוסה 4:0 ללוקומוטיב סופיה באופ"א. ליאור אסולין לא היה בעניינים, ובחלק הקדמי רק ראובן עובד עוד ניסה לעשות משהו עם כמה דריבלים ומסירות טובות לשחקנים באגפים. מול הפועל של הערב לא צריך היה יותר.

אחרי 26 דקות משמימות בעליל, הגיע אסף קינן והעיר קצת את הצופים כששרק לפנדל מפוקפק אחרי שברדה נחת על אניימה. דה ברונו עשה צדק כשהחטיא. ממש לפני הירידה למחצית הבקיע קובאצ'ביץ' את היתרון בבעיטה מקרית, אבל ברוך דגו השווה בוולה מצוין בדקה ה-56. קינן החליט להפוך את עצמו לאיש המשחק עם הרחקה מוזרה של טל חן ויאיר אזולאי בדקה ה-78, לאחר שהשניים החליפו דחיפות סטנדרטיות.

"פתחנו טוב, ואם היינו מבקיעים את הפנדל זה היה משנה את המשחק", אמר יוסי אבוקסיס אחרי המשחק. "הגול שהם הבקיעו בסוף המחצית נתן להם המון אוויר, ובחצי השני היה לנו שוב חוסר מזל. אבל לא הגענו למספיק מצבים ונקודה זה בסדר. בכל זאת אני מאוכזב כי זה כמו משחק בית בשבילינו. אנחנו לא שומרים על יציבות, ונראינו הרבה פחות טוב מאשר נגד דומז'אלה".

גם לגבי ההחלטה של אופ"א לא לדון בהחזרת המשחקים לישראל היה לאבוקסיס מה להגיד: "היום ברור שזוהי החלטה אנטישמית גועלית. הם חבורה של אנטישמים, זו שערוריה. לא יכול להיות שהכול פה בסדר ומחליטים שהמשחק יהיה בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully