וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין נסים ואין נפלאות

28.8.2006 / 22:00

אחרי נס דומז'אלה ראינו הפועל ת"א בינונית מינוס מסיימת בתיקו 1:1 מול בני יהודה המדוכאת. קובאצ'ביץ' ודגו הבקיעו, חן ואזולאי הורחקו

במפגש בין הדכאון האירופי של בני יהודה והאופוריה האדומה של הפועל תל אביב ניצח הדכאון. שלנו. בגדול. שתיים מהנציגות שלנו בגביע אופ"א, המוצלחת והגרועה מביניהן, סיימו את משחק הבכורה שלהן העונה ב-1:1 מייגע, מעייף, מתיש, סוחט וכל מילה אחרת שתמצאו לנכון להכניס בדיוק כאן __.

האכזבה הגדולה יותר היא כמובן מהפועל, שאחרי נס דומז'אלה המופלא הציגה יכולת בינונית מינוס מול היציעים הריקים של בלומפילד, התקשתה להחזיק בכדור, נראתה מתוסכלת ולא מחוברת. בצד השני, אף אחד לא ציפה יותר מדי מבני יהודה, אחרי התבוסה 4:0 ללוקומוטיב סופיה באופ"א. ליאור אסולין לא היה בעניינים, ובחלק הקדמי רק ראובן עובד עוד ניסה לעשות משהו עם כמה דריבלים ומסירות טובות לשחקנים באגפים. מול הפועל של הערב לא צריך היה יותר.

אחרי 26 דקות משמימות בעליל, הגיע אסף קינן והעיר קצת את הצופים כששרק לפנדל מפוקפק אחרי שברדה נחת על אניימה. דה ברונו עשה צדק כשהחטיא. ממש לפני הירידה למחצית הבקיע קובאצ'ביץ' את היתרון בבעיטה מקרית, אבל ברוך דגו השווה בוולה מצוין בדקה ה-56. קינן החליט להפוך את עצמו לאיש המשחק עם הרחקה מוזרה של טל חן ויאיר אזולאי בדקה ה-78, לאחר שהשניים החליפו דחיפות סטנדרטיות.

אגב, יריבתה של הפועל ת"א בסיבוב הראשון של גביע אופ"א, צ'רונומורץ' אודסה מהליגה האוקראינית, ניצחה הערב (שני) 0:2 במשחק ליגה את קבוצת זורייה הממוקמת לפני האחרונה. לאודסה כבשו לושטנקו (14) ושישנקו (42).

מהלך המשחק

דקה 3: ברדה מקבל כדור לתוך הרחבה, מסתובב על אלול ובועט לפינה הקרובה, אבל אניימה מרחיק לקרן.

דקה 11: אסולין מנסה להשתחרר על קצה הרחבה, מכדרר ומכדרר ומשחרר בעיטה חלשה לידיים של אלימלך.

דקה 26: ברדה נשלח קדימה, נוגע ראשון בכדור, קופץ מעל אניימה הגולש ונופל עליו בדרך למטה. אסף קינן חשב וחשב, ובסוף החליט משום מה להעניק להפועל ת"א פנדל. אניימה עוצר את הכדור של דה ברונו.

דקה 45: גול! ההתקפה התחילה בסרבול האפייני למשחק הזה, כאשר עובד מעביר לביטון ועוד הגבהה סתמית לאסולין מורחקת. אבל הריבאונד הגיע לקובאצ'ביץ', שעוצר אותו על החזה ומשחרר כדור חזק ושטוח בשמאל. עד שאלימלך ראה מה קורה, כבר היה 0:1 לבני יהודה.

דקה 51: בלדוט מכניס את אסולין לרחבה, אבל חלוץ הרכש לא פועל מספיק מהר, ובדיוק כשנכנס לרחבה ההגנה מצליחה לגלוש ולהרחיק.

דקה 56: גול! ברדה שולח את המחליף אוגבונה לאגף ימין, וזה מרים למחליף דגו, שחיכה ברחבה. במקום לעצור את הכדור, הוא בועט מהאוויר כדור נפלא ברגל החלשה שלו, הימנית, הישר לפינה הרחוקה. 1:1 מצוין.

דקה 59: אסולין פורץ למרכז הרחבה, עובר את פאאז ובועט חזק למרכז השער. אלימלך הודף והריבאונד נבעט החוצה.

דקה 73: דריבל מופלא אך ארוך מדי של עובד מאבד מהעוקץ שלו ומסתיים בהרחקה לקרן. עובד עצמו מרים את הכדור ובדש נוגח מצוין, לקרקע, אבל לרוע מזלו הכדור קופץ מהדשא הישר לידיו של אלימלך.

דקה 82: בונדר מגביה לרחבה, אוגבונה נוגח מעל המשקוף.

דקה 90: אברבנל מכניס כדור לבדש, אבל האחרון בועט מחמישה מטרים החוצה.

הרכבים:

בני יהודה: וינסנט אניימה; יאיר אזולאי, יניב אלול, איציק עזוז, אלי אברבנל; הרוויה קובאצ'ביץ' (ברק בדש, 69), אימורו לוקמן, אלי ביטון (קובי דג'אני, 52), ראובן עובד, אסי בלדוט(אלירן אלקיים, 81); ליאור אסולין

הפועל ת"א: שביט אלימלך; דני בונדר, טל חן, חאבייר פאאז, מאור פרץ; יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, לוסיאנו דה ברונו (זיטו אוגבונה, 46), סלים טועמה (ברוך דגו, 46); אליניב ברדה, איבן יוליץ' (גילי ורמוט, 60)

"אופ"א הם חבורה של אנטישמים"

אחרי המשחק נראה מאמן בני יהודה ניצן שירזי כמו אדם שהוקל לו. "הייתי היום שמח מהתוצאה כי אנחנו בתקופה נוראה, וכדי לעצור את זה צריך לקחת נקודות", הסביר. "אנחנו מסתכלים על חלקת האלוהים שלנו. לקחת נקודה מהפועל אחרי הניצחון שלהם על דומאז'לה זה בסדר. זו לא בני יהודה האמיתית, אנחנו מסוגלים להרבה יותר. בתקופות כאלה חוסר הביטחון מקרב אותנו לאיבוד עשתונות. אני מאמין שהשחקנים שלי יקבלו ביטחון ואני מקווה שנצא מכאן לדרך חדשה".

ראובן עובד היה פחות מרוצה מהבוס שלו. "חבל שנגמר ב-1:1, אבל לאור התקופה האחרונה זו תוצאה טובה", טען הקשר. "עכשיו נחשוב על שבוע הבא".

בצד השני יוסי אבוקסיס היה אמביבלנטי. "פתחנו טוב, ואם היינו מבקיעים את הפנדל זה היה משנה את המשחק", אמר. "הגול שהם הבקיעו בסוף המחצית נתן להם המון אוויר, ובחצי השני היה לנו שוב חוסר מזל. אבל לא הגענו למספיק מצבים ונקודה זה בסדר. בכל זאת אני מאוכזב כי זה כמו משחק בית בשבילינו. אנחנו לא שומרים על יציבות, ונראינו הרבה פחות טוב מאשר נגד דומז'אלה".

גם לגבי ההחלטה של אופ"א לא לדון בהחזרת המשחקים לישראל היה לאבוקסיס מה להגיד: "היום ברור שזוהי החלטה אנטישמית גועלית. הם חבורה של אנטישמים, זו שערוריה. לא יכול להיות שהכול פה בסדר ומחליטים שהמשחק יהיה בחוץ".

יצחק שום לא היה מרוצה מהיכולת של חניכיו, אחרי השיא של אופ"א. "אין ספקי שזו לא אותה יכולת כמו לפני ארבעה ימים", אמר. אני לא מרוצה מהקבוצה וגם לא מהבודדים".

יניב קובוביץ' מ"הארץ" מוסיף שזו הסיבה שהחליט לערוך חילופים מוקדמים יחסית. על הוצאתו של לוסיאנו דה ברונו במחצית, אמר שום: "כעסתי עליו מאוד. בגול של בני יהודה הוא היה ליד קובאצ'ביץ', אבל לא עשה כלום כדי למנוע את השער. על דברים כאלה אני לא עובר לסדר היום". סלים טועמה, שגם הוא הוחלף במחצית, אמר: "החילוף הזה הפתיע אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully