וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האופוריה, נתניה חוזרת לשגרה

רומן רוזנבלט

28.8.2006 / 15:30

הקבוצה חזרה להתאמן אחרי הניצחון על חיפה. מהאימון נעדרו, זיתוני הפצוע ושטראובר שיחגוג את חתונתו הערב. בנתניה מחכים לגזל

מכבי נתניה חזרה להתאמן היום (שני), אחרי הניצחון הגדול בשבת נגד האלופה, כששחקני ההרכב הראשון ערכו אימון קל.

המגן אסי וסיהון נטל חלק באימון עד אשר ימצא קבוצה אחרת. לעומתו נעדר מהאימון הקשר האחורי, אורן זיתוני שסובל מקרע במיניסקוס, וייאלץ לעבור ניתוח ככל הנראה כבר מחר, אחריו יצטרך לנוח מספר שבועות. בזכות פגרת הנבחרת הוא עשוי להחמיץ משחק אחד או שניים. גם השוער והקפטן לירן שטראובר, לא התאמן, זאת לאור חתונתו שתתקיים הערב עם בחירת ליבו, ענבל גבריאלי. שחקני הקבוצה אמורים להגיע לחתונה.

במהלך האימון קיים המאמן אלי גוטמן שיחה עם השחקנים ואמר להם: "המשחק שהיה מול מכבי חיפה שייך להיסטוריה, אני לא מעוניין שתתיחסו למשחק הזה יותר. ההתייחסות הנוספת והיחידה למשחק הזה תהיה באסיפת הווידיאו שנערוך השבוע".

מחרתיים (רביעי) צפוי להגיע להתרשמות בקבוצה קשר התקפי מגיניאה מאמדובה קמארה בן ה-22. במידה וירשים תיבדק האפשרות להעביר את השחקן לקבוצת סנץ הסלובקית, השייכת גם לדניאל יאמר, שישחק בה בעונה הקרובה.

מחר בשעה 15:00 יתקיים בקופסא משחקה של קבוצת נוער של המועדון מול מחזיקת הגביע, בית"ר ירושלים. אחרי המשחק תקיים הקבוצה הבוגרת אימון. בנתניה יעקבו אחרי תוצאות הפגישה בין רביד גזל למכבי חיפה שאמורה להיערך מחר, זאת לאחר שהסיכויים להגעתו של טל בנין נמוכים מאוד בשלב זה.

ביום רביעי לפנות בוקר ינחת בארץ, הקשר איברהים עבדול ראזאק, לאחר שבימים האחרונים הונפקה ויזה עבורו. השחקן יעבור מספר ימים לאחר הגעתו ניתוח בברכו ויתחיל בתהליך שיקום מורכב שעשוי להיערך כ-5 חודשים.

במועדון הנתיינתי מרוצים מקצב מכירת המנויים למשחקי הקבוצה. מהמועדון נמסר כי כבר למעלה מ-1100 מנויים נמכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully