וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עיתונאים רוצים לחסל את אורי שטרית"

ניר איסקוב

28.8.2006 / 15:33

ויקי פרץ התרגז לנוכח הביקורות שספג המגן הצעיר של מכבי ת"א: "מה עם לכבד שחקנים בתחילת הקריירה? משחק ההגנה מתחיל מהחלוצים"

עוזר מאמן מכבי ת"א, ויקי פרץ, התמלא זעם כשקרא היום (שני) בכלי תקשורת שונים ביקורות חריפות בנוגע ליכולתו של המגן הצעיר, אורי שטרית, שקיבל העונה את חולצת ההרכב מאלי כהן. חלק מהביקורות הופנו על ידי עמיתיו לקבוצה של שטרית, שטענו כי הוא קיבל קרדיט מוקדם מדי.

"הביקורות נכתבו מתוך מגמתיות של עיתונאים מסוימים לחסל שחקן צעיר, ואני לא יודע מה האינטרסים שלהם", האשים פרץ. "זה מרגיז אותי. מה עם לכבד שחקנים צעירים בתחילת הקריירה? למה להתעסק בשלילי כל הזמן? אי אפשר כל הזמן לתת פטיש בראש".

עוזר המאמן הבהיר כי במכבי בונים על מגן הנבחרת הצעירה: "אני חושב שאורי הוא מגן כישרוני, יש לו יכולות, והוא אחד השחקנים שייתנו את הטון בשנים הקרובות. לצערי, יש מסביב על מיני אינטרסנטים וגורמים שונים שעושים פרובוקציות, ואני לא יודע מאיזה סיבות. אם אורי משחק, סימן שאנחנו מאמינים בו, אבל הוא יצטרך לעבוד קשה ולא לקרוא את השטויות שכותבים בתקשורת".

שחקן נוסף שספג ביקורות, בין היתר בעילום שם על ידי חבריו לקבוצה, לגבי יכולתו במשחק אתמול (ראשון) מול בית"ר ירושלים, הוא הקשר הקרואטי, איבן ראדזיץ'. בהקשר שלו, אמר פרץ: "ראדזיץ' הוא שחקן שלא התחיל את מחנה האימון איתנו, לא עשה הכנה טובה, והוא גם שחקן זר שצריך לתת לו את הזמן. קצת מחשבה ואורך רוח לא יזיקו. אפשר לחשוב שהוא ושטרית משחקים לבד. מה, הם עשו טעויות קריטיות? צריך לזכור שמשחק ההגנה מתחיל מהחלוצים עד אחרון המגינים".

פרץ מסכם באופטימיות: "לא מסיקים מסקנות על סמך משחק אחד. גם כשמנצחים, יש מה לשפר. מי שלא עשה ולא עבד, נבדוק את זה בקלטת של המשחק וננתח את מה שצריך. אין לי טענות לגבי שחקן זה או אחר. מכבי עוברת תהליך חדש, שצריך היה לעשות אותו. אני ואלי כהן כבר אמרנו שמכבי תהיה קבוצה טובה העונה, אבל זה לוקח זמן, כי הגיעו הרבה שחקנים חדשים".

שחקן הקבוצה תום מנשרוב עמד היום (שני) לוועדת משמעת פנימית במועדון. הקשר הצעיר, שסירב בשבוע שעבר להתאמן ולשחק עם קבוצת הנוער, הושעה לשבועיים מפעילות הקבוצה הבוגרת, וכן ספג קנס כספי בגובה 1000 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully