וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכפר סבא משתדלים לשמור על איפוק

אלי שטרן

28.8.2006 / 7:36

הקבוצה נמצאת אחרי מחזור אחד בראש הטבלה, אבל המנכ"ל, גבי קצרה, מתרה: "יש לנו דרך ארוכה להשתפר". האוהדים קונים מנויים

"לא הופתעתי מהיכולת שלנו מול הפועל פתח תקוה. בגביע הטוטו הצגנו יכולת דומה ולדעתי גביע הטוטו הוא קנה מידה ראוי לליגה". הדובר: אלון חלפון, קפטן הפועל כפר סבא. אין בכלל ספק שכל מי שעקב לאחרונה אחרי הקבוצה של אלי אוחנה, לא התרגש כשמצא אותה אתמול בראש הטבלה. 12 שערים בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה מרמזים שרוח חדשה נושבת באיצטדיון לויטה.

"אני יכול להבטיח שלא נכבוש רביעייה בכל משחק, אני אסתפק גם בצמד. הפערים בין הקבוצות הגדולות לקטנות מצטמצמים, למרות שאני בטוח שבסיום העונה אלה עם התקציבים הגדולים יהיו בצמרת".

במחצית המשחק ביקש אוחנה משחקניו ניצחון בהפרש של שניים או שלושה שערים. ה-1:4 על הפועל פ"ת סיפק את כולם ובמועדון מאמינים, כי למרות המחמאות והיכולת השחקנים יידעו להישאר על הקרקע. "אין שום סיבה שהראש של השחקנים יהיה בעננים. הם יודעים טוב מאוד שמדובר במחזור הראשון של הליגה ויש להם עוד דרך ארוכה להמשיך ולהשתפר", הסביר המנכ"ל גבי קצרה.

מי שכן באופוריה הם האוהדים, שהגבירו את קצב רכישת המנויים. ההערכות מדברות על 650 מנויים, שנמכרו עד היום, והמטרה היא לעבור את ה-1,000.

בכפר סבא מרוצים מאוד מיכולתו של המגן השמאלי, עמנואל פאפו, שמבוקש באירופה ומצהירים כי הם ישחררו אותו רק אם יקבלו במהלך הימים הקרובים הצעה גדולה ורצינית תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully