וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל ת"א: אחת עם ניצחון, השניה בדיכאון

יניב קובוביץ'

28.8.2006 / 8:28

שתי קבוצות שחזרו עם תוצאות שונות מגביע אופ"א ייפגשו (19:50, ספורט 1) בבלומפילד. השאלה מי תמשיך את המומנטום מיום חמישי

הנה חידה: שתי קבוצות חוזרות מאירופה, אחת באופוריה אחרי ניצחון, השנייה בדיכאון אחרי כישלון. מי מהן תתאושש ראשונה?

המחזור הראשון של ליגת העל יינעל הערב בבלומפילד, ויחד אתו נצא לפגרה ראשונה. הניצחון 0:3 ביום חמישי בסלובניה על דומז'אלה העניק לשחקני הפועל תל אביב הרבה ביטחון, במיוחד לאור היכולת הבינונית שהציגו לאחרונה.

"אנחנו משחקים טוב, אבל אף אחד לא מצפה שנבריק כבר במחזור הראשון", מסביר הקפטן שביט אלימלך, "הדברים האלה לוקחים זמן ולכן חשוב לעבור טוב את התקופה הזאת. אין לי ספק שאנחנו קבוצה חזקה מספיק בשביל שני המפעלים בהם אנחנו משחקים".

יצחק שום לא מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהרכב שלו ונראה כי החילוף היחידי שיעשה ב-11 הוא זה שהביא לו את הניצחון על דומז'אלה - גילי ורמוט במקום אליניב ברדה. שני המגנים, דני בונדר ומאור פרץ, ימשיכו לקבל את הקרדיט באגפים.

אתמול קיבלו השחקנים את המענקים שהבטיחה להם ההנהלה עבור הניצחון בגביע אופ"א.

אולי הפעם?

בבני יהודה רוצים לצאת לדרך חדשה, אבל בינתיים זה לא ממש קורה וכל משחק אומרים במועדון 'אולי הפעם'. ניצן שירזי טען במשך השבוע האחרון כי הקבוצה שלו לא נראית טוב. התבוסה 4:0 ללוקומוטיב סופיה קברה את הקבוצה ונראה, כי גם שיחרורו של הבלם הקרואטי מריו לוצ'יץ' לא ממש עזר לחיזוק החלק האחורי.

בימים הקרובים אמורים להגיע מספר שחקני הגנה למבחנים וגם אסי דומב נמצא חזק בתמונה. הערב תקבל חוליית ההגנה הזדמנות נוספת להוכיח את עצמה.

אסי בלדוט, שקיבל בקיץ את סרט הקפטן, ציפה לפתיחה הרבה יותר טובה לתפקיד. אם לשפוט אותו לפי המשחקים האחרונים נראה שהתפקיד אולי גדול עליו ושירזי יצטרך למצוא מנהיג אחר. "זאת משימה שאני יכול לעמוד בה", הוא מסביר, "נכון שהיתה לנו פתיחה לא טובה, אבל זה לא מעיד על ההמשך. צריך לתת לנו את הזמן והכל יבוא. אנחנו יכולים לנצח את הפועל היום".

בני יהודה: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, יניב אלול (אלירן אלקיים), אימורו לוקמן, איציק עזוז, הרוויה קובצ'ביץ', אלי ביטון, ראובן עובד, אסי בלדוט, ליאור אסולין

הפועל תל אביב: שביט אלימלך, דני בונדר, טל חן, חאווייר פאאס, מאור פרץ, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, סלים טועמה, לוסיאנו דה ברונו, אליניב ברדה (גיל ורמוט), איוון יוליץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully