וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק התקשורת יוצרת לחץ"

יניב בן חקון

28.8.2006 / 7:05

ארדילס כעס אחרי הניצחון 1:2 של בית"ר ירושלים על מכבי ת"א, וכמעט שלא הסכים להתראיין. אלי כהן אופטימי, זר חמישי בדרך למכבי

לבית"ר ירושלים יש מלך חדש - מיכאל זנדברג. הקשר, שכבש את הצמד בניצחון 1:2 על מכבי תל אביב, יצא מיד לאחר סיום המשחק לרבע שעה של שחרור יחד עם מאמן הכושר, דרור שמשון.

אחר מכן התפנה זנדברג להודות: "לא חלמתי על בכורה כזאת. גם כשנגמר לי האוויר הצלחתי למשוך עוד עשר דקות בזכות הקהל והאווירה. בשער השני הרגשתי שמישהו תופס אותי, אבל אני לא יודע מאיפה קיבלתי כוח להמשיך ולבעוט". יכול להיות שזה היה מאלוהים, נשאל השחקן ומיד ענה: "לא, זה היה מרגל שמאל".

לזנדברג אמנם נגמר האוויר אבל אמש שלל המאמן אוסי ארדילס את המחשבה שהועלתה במועדון להחזיר את מאמן הכושר הצרפתי, טיביריוס דאראו, שעבד בעונה שעברה בבית"ר.

"אין מצב שאסכים למהלך שכזה", אמר ארדילס למספר אנשים.

מאמן בית"ר זעם מאוד על התקשורת, בעיקר על רקע הביקורת הקשה שספג לאחרונה וכמעט שלא הסכים להתראיין בסיום. "הניצחון הזה מאוד חשוב. בכל מה שקשור ללחץ, אלה דברים שרק התקשורת יוצרת ומעלה", הסכים לומר לפני שעזב עצבני מאוד .

עוזרו אמיליו קאמיסו סיפר כי אבן גדולה נגולה מעל ליבו של המאמן: "זה ניצחון מאוד מאוד חשוב עבורנו, ועכשיו אנחנו הרבה יותר רגועים. היינו צריכים את הניצחון הזה בשביל לקבל שקט ויש לנו תחושה גדולה של הקלה."

"זה היה ניצחון מוראלי", המשיך ברק יצחקי את הקו, "הראינו שיש לנו כדורגל ואנחנו צריכים לשאוף שתהיה גם המשכיות. היה מרגש, ואנחנו מחכים להגיע כבר למשחק בטדי עוד שבועיים".

מספר שחקנים התלוננו בפני היו"ר ולדימיר שקלאר כי המלון בו התאכסנה הקבוצה לא תאם את הדרישות ופגע בהכנות. שחקנים אחרים טענו כי לא קיבלו מספיק הזמנות, מה שהוביל לכך שכמה מהם נאלצו לנסות ולארגן כרטיסים אפילו עשר דקות לפני תחילת המשחק.

מ.ס. אשדוד ביקשה לשאול מהקבוצה את החלוץ מוחמד בקרי, ששוחרר מהכח עמידר ר"ג.

המשחק היה צריך להסתיים בתיקו 2:2 (משה בוקר, הארץ)

מכבי תל אביב עדיין מחפשת ניצחון ראשון במשחק רשמי, אבל אלי כהן ממשיך להישאר אופטימי.

"אני מרוצה מאוד מהשחקנים שלי שנלחמו", הסביר כהן לאחר ההפסד. "למען ההגינות, המשחק היה צריך להסתיים בתיקו 2:2. בית"ר ירושלים קבוצה מצוינת, אבל מכבי הראתה שהיא יודעת לשחק כדורגל ויודעת לתקוף ואני שואב הרבה עידוד מהמשחק. מיליאן מרדיקביץ' עשה גול של שחקן גדול". בעקבות היכולת מתכוון כהן לחזק בקרוב את מכבי בזר חמישי, ככל הנראה בחלק האחורי.

אבי נמני, שחוזהו אושר בבקרה שעות לפני שריקת הפתיחה, סיכם: "ההפסד נבע מטעויות שלנו. חזרנו למשחק אבל אז עשינו שוב טעות נאיבית וחבל". "יש טעם של החמצה", הוסיף עומר פרץ, "כי לא נפלנו מבית"ר ירושלים. זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה אבל בלי שלוש נקודות זה לא שווה הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully