וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת מתכוננת לבולגריה

שגיא ניר

27.8.2006 / 21:35

החלטה סופית של פיב"א לגבי אירוח המשחקים טרם התקבלה, והנבחרת מתכוננת למשחק הבית בחוץ. מרקוביץ' ולימונד חזרו להתאמן

נבחרת ישראל ערכה הערב (ראשון) אימון בהדר יוסף, כשהמטרה מול העיניים היא משחק הפתיחה במוקדמות אליפות אירופה מול בוסניה ביום חמישי.

אנשי הנבחרת עדיין ממתינים לדיון של פיב"א בערעור שהגישו על ההחלטה לפיה הנבחרת לא תוכל לאחר את משחקיה בישראל, אך ההערכה היא כי המשחק הקרוב ישוחק בכל מקרה בסופיה בירת בולגריה. יו"ר איגוד הכדורסל, ירמי אולמרט, שנשאל במהלך היום על דעתו בסוגייה, נשמע גם הוא כמי שהשלים עם העובדה כי מפאת חוסר הזמן יתקיים משחק ה"בית" הראשון בסופיה, מפאת חוסר הזמן.

באימון הערב לקחו חלק גם רביב לימונד וארז מרקוביץ', שהחמיצו את השבועות האחרונים בשל פציעות. סיכוייהם של השניים, שתוכננו לתפוס מקום בסגל, להמשיך עם הנבחרת לבולגריה אינם גבוהים, וזאת בשל התקופה הארוכה והקריטית אותה החמיצו. הערב נופה כבר שחקן אחד מהסגל, מורן רוט.

רביב לימונד, שהחלים מהפגיעה בכתף, מקווה להיות אחד מה-12 שיטוסו ביום שלישי אחר הצהריים לסופיה: "הרופאים אומרים שלפי הבדיקות אין קרעים, אז הכתף נראית טוב מאוד. אני מרגיש מצוין ויכול לעשות כל מה שעשיתי לפני הפציעה. כיף לחזור לנבחרת, וחשוב לי להיות במשחקים כדי לעזור לנבחרת להגיע ישר לאליפות אירופה, בניגוד לפעם שעברה שלא הצלחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully