וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ את גרנט - צוות מנצח

28.8.2006 / 23:50

פורטסמות' חגגה עם 0:4 על מידלסבורו בריברסייד. בורו שניצחה בשבוע שעבר את צ'לסי, לא הצליחה לעצור את קאנו שכבש צמד

במשחק שנעל את המחזור השלישי בפרמיירליג אירחה הערב (שני) מידלסבורו עם יעקובו איגביני את פורטסמות' ואברהם גרנט. בורו שניצחה בשבוע שעבר את האלופה 1:2 ונראתה מצוין כשלה לעיני אוהדיה בריברסייד סטאדיום.

חניכיו של הארי רדנאפ לא שעו לשמועות על כך שייתכן והמנג'ר שלהם יספוג עונש השעייה וריצו אותו בגדול עם ארבעה כיבושים לרשת המארחים.

לא חלפו 7 דקות מפתיחת המשחק וקאנו, הרכש החדש של פומפי העלה אותם ליתרון. שלוש דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה, הכפיל בנג'אני מוורארי את התוצאה כשנגח משישה מטרים אחרי אסיסט של דיוויד תומפסון. קאנו שוב עלה על הלוח כשכבש בדקה ה-57. פומפי נעצה את המסמר האחרון עם שער של טודורוב בדקה ה-90.

אחרי הניצחון, מזנקת קבוצם של הארי רדנאפ ואברהם גרנט למקום השני עם 7 נקודות מ-9 אפשריות ועם יחס שערים מצוין של 0:7.

משחקי יום ראשון

אסון וילה - ניוקאסל 0:2

מי חלם בוילה פארק, לפני כמה חודשים, שאסטון וילה תפתח את עונת 2006/7 בצורה טובה? הוילנרס דישדשו במשך שנים בירכתי הטבלה, אבל לפני מספר שבועות הגיע לקבוצה מרטין אוניל, אחרי הפסקה מאימון בגלל סיבות אישיות. כעת לוילה 7 נקודות מתוך 9 אפשריות, אחרי שהיום (ראשון) ניצחה הקבוצה את ניוקאסל היומרנית 0:2.

35,141 צופים ראו את לוק מור (3) וחואן פבלו אנחל (38) מעניקים למקומיים את שני השערים כבר במחצית הראשונה. אובפמי מרטינס הניגרי ערך בכורה לא מוצלחת בשורות המגפייז. בדקה ה-60 הוא נחת לא טוב על הרגל, נפצע ונאלץ לצאת. גלן רואדר, מאמן ניוקאסל, ביצע את כל שלושת החילופים, וקבוצתו שיחקה עד הסיום ב-10 שחקנים.

בלקבורן - צ'לסי 2:0

צ'לסי התאוששה מההפסד למידלסברו 2:1, עם ניצחון חוץ על אחת מהקבוצות החזקות באנגליה לפני שנה.

הלונדונים לא הציגו יכולת משכנעת, למרות שהציגו בהופעת בכורה את מיכאל באלאק וחאליד בולחארוז. ז'וזה מוריניו עלה בהרכב מוזר, שכלל את כל רביעיית הקשרים המרכזיים שלו, קלוד מקאללה, מיכאל באלאק, מיקאל אסיין ופרנק למפארד, אך ללא שחקני כנף טבעיים.

בלקבורן החזיקה יותר בכדור, בעטה יותר לכיוון השער, אבל החמיצה ונכנעה לשער מפנדל, וכשיצאה לחפש את השויון ספגה שער נוסף.

אנדרה אוייר, בלמה ההולנדי החדש של הרוברס, לא ירצה לזכור את הבכורה שלו באנגליה. בדקה ה-50 הוא הכשיל ברחבה את ג'ון טרי, ופרנק למפארד כבש מהנקודה הלבנה. דידייה דרוגבה, שנכנס כמחליף, כבש את השני בדקה ה-80, בבעיטה חזקה מתוך הרחבה אחרי מסירה של מיקאל אסיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully